levlex Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kanskje han ikke syns de er å anbefale? ser ikke at han anbefaler de dårlige modellene til Siemens heller, jeg. Kun de som faktisk er noe å samle på - akkurat nå - S55. Greit nok at man har èn favorittmodell, men det betyr ikke at forskjellige folk har forskjellige behov. Det er å være ganske trangsynt! Dette gjelder IKKE bare Siemens-folk men også generelt! Nei, t300 har både IR og MMS Prøvde å minne fyren på det! Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 levlex: når jeg ikke har grunnlag for å anbefale f.eks Siemens, så gjør jeg det da heller ikke. Problemet her på HW-forumet er dere anti-Siemens-folka som hele tiden hakker tilbake, selv på fakta-opplysninger. Skriver jeg en setning som inneholder ordet 'Siemens' kan jeg banne på at det kommer en tåpelig mot-kommentar. Hvis de det gjelder slutter med dette barnslige tullet, slipper vi disse evinnelige kranglene. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 S55 til SX1 kommer. Mine valg. Samme mener jeg Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 levlex: når jeg ikke har grunnlag for å anbefale f.eks Siemens, så gjør jeg det da heller ikke. Problemet her på HW-forumet er dere anti-Siemens-folka som hele tiden hakker tilbake, selv på fakta-opplysninger. Skriver jeg en setning som inneholder ordet 'Siemens' kan jeg banne på at det kommer en tåpelig mot-kommentar. Hvis de det gjelder slutter med dette barnslige tullet, slipper vi disse evinnelige kranglene. Den kritikken var spessielt rettet mot de folkene som i et sett reklamerer for samme mobilen hele tiden. Greit nok at du mener Siemens er best, men jeg rettet skytset mot folk som feks. mobil-eksperten og andre. Beklager at kritikken rammet deg og andre. Skal endre utsagnet. Men jeg mener også at man bør anbefale annet enn èn spesiell mobil i et sett uten å ta hensyn til de kriterienene som stilles av den som stiller spørsmålet. Dette gjelder ikke spessielt denne topicen, men generelt. Jeg har aldri kranglet med deg om faktaopplysninger selv om jeg vet at endel gjør det. Jeg har desverre helt sikkert gjort det når jeg har hatt feilaktige opplysninger selv. :oops: Men for å være ærlig syns jeg det kommer like mye mot-kommentarer på det når jeg anbefaler feks. t68i. La oss skjerpe oss i felleskap! :wink: Lenke til kommentar
Trio Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 gå for se t310.Den har det meste! Lenke til kommentar
Trio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Dennis88: t310 har jo mophun, og mophun spillene er bedre enn java spillene, de har høyere fps, og de reagerer kjappere. Tenker på t310, og hvor får du tak i disse mophun spillene? Er de dyrere Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Dennis88:t310 har jo mophun, og mophun spillene er bedre enn java spillene, de har høyere fps, og de reagerer kjappere. Tenker på t310, og hvor får du tak i disse mophun spillene? Er de dyrere Du får tak i de på mophun.com Lenke til kommentar
Trio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Må du vere medlem for å laste ned ? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Må du vere medlem for å laste ned ? Vet ikke. Men tviler på at det er noe problem å registrere seg. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Husker ikke hvor, men t310 går for 698,- m/telenor. Ikke dårlig det :-) Kjøper man t310 m/abb, og venter til SX1 kommer, er ikke det noe dårlig deal :-) Telenor har vane for å sette ned prisen på telefonene dersom du har abb. fra før.. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Er det ingen andre plasser det går ann å finne mophun spill Lenke til kommentar
paroa Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Jeg har telenor ringkontant fra før, får jeg det billigere da??? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Neppe. Noe du kan gjøre er å dra til en forhandler som gir avslag dersom du viderefører avtalen din. Finn en venn som har telenor primær (eller noe) og få denne personen til å kjøpe telefonen for deg i sitt navn. Har selv gjort dette 3 ganger, spart noen tusenlapper Lenke til kommentar
Trio Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Er det ingen andre plasser det går ann å finne mophun spill Lenke til kommentar
paroa Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Hva med SE t-100, den går det an og få med fargesjerm, men jeg klarer meg uten. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hva med SE t-100, den går det an og få med fargesjerm, men jeg klarer meg uten. Hæ?!?!?!? Tror ikke det nei, for ellers ville jeg sprintet og kjøpt den med en gang. En av de stiligte mobilene jeg vet om, selv om den ikke har en de mer avanserte funksjonene...... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 helst ikke nokia og bør ikke koste over 3000kr. liker t300 da, er den noe??? Var jeg deg ville jeg ikke kjøpt SE t300 har den selv og er ikke så forøyd VELDIG treg i skjermen og en av knappene må jeg holde inne på for og få opp menyen (ikke c knappen for der må man det) desuten blir dekselet veldig skittent og litt fettete. har hørt mye bra om den før jeg kjøpte den og det jeg har hørt er nesten det stikk mosatte av det jeg føler!!! enda et minus er at man ikke kan slette de bildene som er på telefonen! Lenke til kommentar
T310 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har valgt SE T310 det er en bra tlf. Og den koster 1847kr. På telbutikken.no http://www.sonyericsson.com/trythephone/t310 =Prøv telefonen http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start =Fakta Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå