Gå til innhold

Hvilken mob bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dennis88: kan du vennligst slutte å hele tiden gjøre alt for å starte krangler? Unnskyld meg, men jeg er drittlei deg nå (både på grunn av det jeg nettopp skrev og fordi du har en slitsom quote-tendens og tåpelig signatur).

Hvis du ikke tåler at jeg forteller 'roaldsøy' prisen på en mobil han vurderer så kan du heller sende meg en mail eller PM. Når du kritiserer meg for slikt, må det ligge et personlig hat mot meg bak.

Greit at du ikke liker signaturen min, men å si at det er et stort minus med t310 at den ikke har java blir jo helt feil.

Hvis man ikke skal laste ned programmer (som uansett blir for lite på 80x101 pixler) så er mophun bedre, for mophun spillene er raskere og bedre enn java spill. :yes:

Lenke til kommentar

Som sagt alle har sine valg, og man kan egentlig ikke spörre etter hva som er best fordi forskjellige mobil tilfredstiller forskjellige mennesker. Derfor er det feil aa kritisere MOlna fordi han favoriserer Siemens, selv om han overdriver litt etter min mening!

Lenke til kommentar
Den er bra, men mangler MMS/IrDA/Blåtann (noe T300 også mangler). Ellers en knalltelfon, med den definitivt beste skjermen av de tre nevnete! Mer?

Tadcomp: Mangler t300 MMS/IrDa ??? Det visste jeg ikke.

Oi, så ikke den blemma før nå, men det jeg mente var at T300 ikke hadde Blåtann :) Litt dårlig formulert, skal endre litt på det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...