SuperJo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Molna : haha... Så ikke det... Etter det du har servert av "siemenspropaganda" her på bruket så ville det vært rart da .... hehe... Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 dennis88: kan du vennligst slutte å hele tiden gjøre alt for å starte krangler? Unnskyld meg, men jeg er drittlei deg nå (både på grunn av det jeg nettopp skrev og fordi du har en slitsom quote-tendens og tåpelig signatur). Hvis du ikke tåler at jeg forteller 'roaldsøy' prisen på en mobil han vurderer så kan du heller sende meg en mail eller PM. Når du kritiserer meg for slikt, må det ligge et personlig hat mot meg bak. Greit at du ikke liker signaturen min, men å si at det er et stort minus med t310 at den ikke har java blir jo helt feil. Hvis man ikke skal laste ned programmer (som uansett blir for lite på 80x101 pixler) så er mophun bedre, for mophun spillene er raskere og bedre enn java spill. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Og hva er mophun??? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Og hva er mophun??? Mophun er noe i likhet med java, at man kan laste ned spill. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 er det bedere eller? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 er det bedere eller? mophun spillene er bedre enn java spillene, de kjører mer "smooth". Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Vil du ha mophun spill, må du ha visakort. Vil du ha foreksempel MSN, IRC etc på mobilen din, må du ha java. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hva er MMC??? MultiMediaCard minnekort... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Dumt av meg jeg burde visst det, har jo det Lenke til kommentar
paroa Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 men hvem mob synes dere er best? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 t68i inntil t610 kommer! Mine förstevalg! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 S55 til SX1 kommer. Mine valg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Som sagt alle har sine valg, og man kan egentlig ikke spörre etter hva som er best fordi forskjellige mobil tilfredstiller forskjellige mennesker. Derfor er det feil aa kritisere MOlna fordi han favoriserer Siemens, selv om han overdriver litt etter min mening! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Kan du fortelle meg hvordan han overdriver? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Han nevner knapt andre merker i sine anbefalinger. Det pröver jeg ihvertfall paa. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Kanskje han ikke syns de er å anbefale? ser ikke at han anbefaler de dårlige modellene til Siemens heller, jeg. Kun de som faktisk er noe å samle på - akkurat nå - S55. Lenke til kommentar
oling Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Mangler t300 MMS/IrDa ??? Det visste jeg ikke. Nei, t300 har både IR og MMS. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Den er bra, men mangler MMS/IrDA/Blåtann (noe T300 også mangler). Ellers en knalltelfon, med den definitivt beste skjermen av de tre nevnete! Mer? Tadcomp: Mangler t300 MMS/IrDa ??? Det visste jeg ikke. Oi, så ikke den blemma før nå, men det jeg mente var at T300 ikke hadde Blåtann Litt dårlig formulert, skal endre litt på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå