Gå til innhold

Hvilken mob bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, den har o en del funksjoner de, dessuten er det SE, så man burde forvente kvalitet. Ellers har man jo Siemens S55, fortsatt en av de best utstyrte telefonene på markedet... Til sist har man T720. Den er bra, men mangler MMS/IrDA/Blåtann (noe T300 også mangler(Blåtann altså, den har MMS og IrDA...)). Ellers en knalltelfon, med den definitivt beste skjermen av de tre nevnete! Mer?

Lenke til kommentar

jeg har t300. Jeg synes den er skikkelig bra. En god del funksjoner og min har hvertfall kvalitet. hadde den i lomma så kom det en og helte masse vann i lomma mi. Den ble glodvarm og begynte å vibrere med en gang. Men når den hadde tørket virket den helt fint igjen. 8)

Lenke til kommentar

T310 koster ca. det samme som T300...T310 skal ta over for T310 nå, T300 er nemlig på vei ut :)

Hadde en T300 helt frem til i går..Var godt fornøyd : Supre polyfoniske ( T310 har enda bedre) - Ekstrem batteritid - bra kvalitet på Mophunspillene - Billig og bra radiohandsfree finnes ( HBR-20 eller noe ? ca .300kr) - IrDA.. Det som fikk meg til å kvitte meg med den, er at den er mycket- mycket treig... Alt gikk sakte : SMS - MMS - slå på/slå av... dessuten hang min seg ofte ( alle gjør ikke det ! :) ) En annen ting som trekker litt ned er at du ikke kan slette de forhåndslagrede bildene, malene, ringetonene osv.. Det er kjempedumt ettersom T300 tilsammen bare har 1mb minne... Jeg er nå i ferd med å skaffe meg T720i ( er det teit ? )

Kanskje T720i hadde vært noe for deg også ? Den har java, 4096 farger ( T300/T310 har 256) , MMS og kamera inkludert.. også er den langt penere enn T300 da :wink:

Lenke til kommentar
S55 får du for 3085,- med kamera på www.mpx.no nå, meget bra pris :)

Store minus med T300/T310 er at de ikke støtter java..

Jada, jada, siemens datt siemens ditt.

t310 har jo mophun, og mophun spillene er bedre enn java spillene, de har høyere fps, og de reagerer kjappere. :yes:

Dessuten er det ca. 1300kr forskjell på 1800kr og 3090kr

Gå for t310, et bra kjøp. :yes:

Lenke til kommentar

dennis88: kan du vennligst slutte å hele tiden gjøre alt for å starte krangler? Unnskyld meg, men jeg er drittlei deg nå (både på grunn av det jeg nettopp skrev og fordi du har en slitsom quote-tendens og tåpelig signatur).

Hvis du ikke tåler at jeg forteller 'roaldsøy' prisen på en mobil han vurderer så kan du heller sende meg en mail eller PM. Når du kritiserer meg for slikt, må det ligge et personlig hat mot meg bak.

Lenke til kommentar

roaldsøy skrev : Hvor mye koster en T720i ?

Den koster ca. 2500 uten abb.. :)

Jeg skal kjøpe den til 2200 med OYO uten binding... Er det en dårlig deal foresten ? roaldsøy : Har sett den helt nede i 895,- med Telenor Primær ...

Levlex skrev : Tadcomp: Mangler t300 MMS/IrDa ??? Det visste jeg ikke.

Det stemmer ikke... T300 har både MMS og IrDa :wink:

OFF TOPIC : Molna : føles det ikke ille å gjøre om Club Siemens til en side for Nokia-misjon ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...