Hammarhaus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Som emnetittelen sier, skal jeg ha et nytt lydkort. Jeg vil ikke ha Creative-lydkort, men ASUS. Jeg hører musikk nesten heletiden, og spiller en sjelden gang. Hvilket lydkort fra ASUS passer best for meg? EDIT: Jeg så litt på den her: ASUS Xonar D2. Kanskje den er noe for meg? Endret 20. desember 2008 av Hammarhaus Lenke til kommentar
ryback Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjøpte meg selv Asus Xonar HDAV1.3 i går som jeg har montert i stue-pc'en. Jeg har ikke fått testet det ennå, men jeg har snakket med flere som sier det gir veldig god lyd. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 OK. Synd det er vanskelig å få muligheten til å teste før man kjøper Jeg fikk lydkortet mitt på døra i går. Det ble et ASUS Xonar D2. Kjempefornøyd. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har en fetter som har Xonar D2 og han er også kjempefornøyd. Selv har jeg kjørt med HDAV1.3 en stund nå og det gir knallyd det og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå