Blax Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kjøpte min PS3 til 4000,- med 2 spill, 2 spaker - 60GB Dette var et tilbud som lå på lefdal, husker ikke helt, den ble iallefall bestilt over nett. Det gikk 1mnd og noen dager før jeg fikk den, men ventingen var verdt det! 4000,- er BILLIG! Fy for en herlig maskin. Glitrende spill, konge Blu-Ray, bruker det som mediaSenter atm. Skal kjøpe meg ett bluetooth tastatur nå, så blir dette komplett Spillprodusentene har så og si ingen begrensninger når de lager spill, pga Blu-Ray discen har så stor kapasitet. Tipper at fremover i tid nå, kommer det noen fantastiske spill med feeeet grafikk! Så nei, jeg angrer _IKKE_ på at jeg kjøpte PS3 ! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Spillprodusentene har så og si ingen begrensninger når de lager spill den var vel å ta litt hardt i vel.. potensiale har den..men begrensninger? oyes:) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja ok da, ble litt revet med Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Spillprodusentene har så og si ingen begrensninger når de lager spill, pga Blu-Ray discen har så stor kapasitet. Ehh, hvordan har det fungert for dem så langt? Ingen spill du kan henvise til som kan takke bluray for kvaliteten? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hehe..ein skal vera jævlig forsiktig med kva ein seier på dette forumet her..rett å strupen med ein gang.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Var en fra sony som skreiv det en plass, husker ikke hvor. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Var en fra sony som skreiv det en plass, husker ikke hvor. Sjølsagt var det ein frå Sony.. bluray har vel meir eller mindre laget begrensninger for ps3 og ikkje fjernet dem../for øyeblikket) Det er ein grunn til att dei fleste ps3 spill må installerest på hardisken, mens x360 spill kan spilles med ein gang. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 PS3! y go ps3! Yo go Chickawow gimmi faiv ps3 lixm Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Angrer (absolutt) ikke på at jeg kjøpte PS3, men angrer kanskje litt på at jeg ikke kjøpte 60 GB og bakoverkompatibilitet -versjonen, istedet for min 40 GB, som jeg kjøpte da den ble billigere.. Der og da var det et pengespørsmål, og jeg kunne ikke "forsvare" et kjøp av den dyreste (60GB) akkurat da.. hmm.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) bluray har vel meir eller mindre laget begrensninger for ps3 og ikkje fjernet dem../for øyeblikket) Det er ein grunn til att dei fleste ps3 spill må installerest på hardisken, mens x360 spill kan spilles med ein gang. Hva mener du egentlig med dette? Blu-ray formatet har ingen sammenheng med at de fleste spillene må installeres. Det er helt og holdent spillprodusentenes valg, en løsning som lar seg gjøre fordi alle PS3 kommer med innebygget harddisk. Dette vil også bli mer vanlig på x360 den dagen alle modellene kommer med innebygget harddsik. Men det er ikke noe problem å kjøre dagens PS3 spill uten installering. Motorstorm Pacific Rift f.eks. krever ingen installering og kjører rett fra plata. Endret 23. desember 2008 av praystation Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 angrer definitivt ikke, kjøpte den for 3k den dagen elprice hadde krig med elkjøp en veldig artig konsoll. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) bluray har vel meir eller mindre laget begrensninger for ps3 og ikkje fjernet dem../for øyeblikket) Det er ein grunn til att dei fleste ps3 spill må installerest på hardisken, mens x360 spill kan spilles med ein gang. Hva mener du egentlig med dette? Blu-ray formatet har ingen sammenheng med at de fleste spillene må installeres. Det er helt og holdent spillprodusentenes valg, en løsning som lar seg gjøre fordi alle PS3 kommer med innebygget harddisk. Dette vil også bli mer vanlig på x360 den dagen alle modellene kommer med innebygget harddsik. Men det er ikke noe problem å kjøre dagens PS3 spill uten installering. Motorstorm Pacific Rift f.eks. krever ingen installering og kjører rett fra plata. har vel litt med korleis spillutviklere lager spelet, bluray leser av plata med ein så relativt lågare hastigheit enn DVD at dei er nødt til å cache frå hardisken. Dei første spela led av lange loadetider, motorstorm 1 anyone? ellers bruker nokon duplikasjon av data, alså dei legger samme delen av spelet innpå fleire plassar på plata slik at det raskare kan hentast fram. kansje det er det Evolution studios har gjort med MS2, ikkje veit eg.. Endret 23. desember 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Angrer ikke idet hele tatt, PS3 ER den beste konsollen. Men skulle ønske flere ekslusive spill kom til den og holdt seg kun til PS3. Kvalitets messig så er det som å sammenligne en lada og en volvo av nyeste dato.. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Angrer ikke på at jeg kjøpte meg PS3. Er faktisk den konsollen av de 3 som har gitt meg mest morro for pengene. 360 og Wii er gode støvsamlere. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Angrer ikke en flekk på at jeg brukte ALLE sparepengene mine på å kjøpe PS3, den gangen 40GB kom i butikkene.. Gikk hjem med et stort smil om munnen, og det smilet har jeg ennå, hver gang jeg setter i et spill og skal spille =) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 De fleste som bare har 360 sier at den er best men ps3 !ER! best! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Har bare hatt PS3 siden forrige mandag og jeg angrer ivertfall ikke. Har alltid hatt konsoll fra Sony og det kommer jeg til å fortsette med. Ting ble en helt annen da flatskjermen kom i hus også Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hadde angret viss jeg ikke hadde hatt skikkelig tv. Så jeg angrer ikke. En ting jeg liker med ps 3 er at den opp skalerer videoer veldig bra. Dvd filmer har mye bedre bilde viss jeg spiller de av på ps i forholdt til hvordan selve tven skalerer det. Hatt ps i snart ett år. Men jeg savner ett skikkelig spill, liksom ikke funnet noen som jeg virkelig liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå