mar1u5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Syns den er en helt grei blu ray spiller, så det redder den. Hadde jeg kun kjøpt den for spill så hadde jeg nok angret etter og ha testet x-box live hos kompiser, men takk og pris har jeg begge konsollene Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Til dere som føler at min innstilling til karaoke skulle være nok til å analysere mitt samboerskap og om hvorvidt jenter koser seg på mine fester: Dere famler i blinde... Denne tråden omhandlet om hvorvidt man "angrer" på at man kjøpte PS3, og jeg gav to grunner som får meg til å tenke at jeg hadde klart meg med X360 i stedet for å kjøpe PS3. Dett var dett. Ingen raknende samboerskap eller ultrakjipe fester. Kun mitt mildt sagt veldig kjølige forhold til dritingse folk som skråler som halvdaue kråker (og som tror at de både synger og ser ut som Mariah Carey...) og det faktum at to spill jeg har spilt til dels mye ser bedre ut på X360en enn på PS3. -KJ Endret 21. desember 2008 av jevel Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Til dere som føler at min innstilling til karaoke skulle være nok til å analysere mitt samboerskap og om hvorvidt jenter koser seg på mine fester: Dere famler i blinde... Denne tråden omhandlet om hvorvidt man "angrer" på at man kjøpte PS3, og jeg gav to grunner som får meg til å tenke at jeg hadde klart meg med X360 i stedet for å kjøpe PS3. Dett var dett. Ingen raknende samboerskap eller ultrakjipe fester. Kun mitt mildt sagt veldig kjølige forhold til dritingse folk som skråler som halvdaue kråker (og som tror at de både synger og ser ut som Mariah Carey...) og det faktum at to spill jeg har spilt til dels mye ser bedre ut på X360en enn på PS3. -KJ Hjelper lite med Xbox 360 når dama di finner ut at f*enskapet finnes til den konsollen også (Lips). Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg angrer så absolutt ikke. Bruker den mye, til musikk, film og spill. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Kjøpte i sommer da det var så og si helt utsolgt, men var heldig og fikk kjøpt siste eksemplaret de hadde på gamestop. Kan forsovet si jeg var heldig, for jeg hadde akkurat dimma fra militæret og det brant å få spilt MGS4. På den annen side så var det jo ganske surt at PS3 kom i ny versjon måneden etter med 80GB istedenfor 40GB. Foreløpig så har jeg bare MGS4 og Star Wars: Force Unleashed, siden det ikke er noen andre spesielt interessante spill på konsollen. Tipper neste kjøp blir Timecrisis 4 med G-con, for å få prøvd ut det. Forøvrig har jeg hele 7 blu-ray filmer, inkludert Planet Earth serien, som jeg virkelig ikke har angret på å ha kjøpt. Blu-ray er fenomenalt og tar film opplevelsen til helt nye nivåer. Endret 21. desember 2008 av Looper87 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøpte i sommer da det var så og si helt utsolgt, men var heldig og fikk kjøpt siste eksemplaret de hadde på gamestop. Kan forsovet si jeg var heldig, for jeg hadde akkurat dimma fra militæret og det brant å få spilt MGS4. På den annen side så var det jo ganske surt at PS3 kom i ny versjon måneden etter med 80GB istedenfor 40GB. Jaja, bare en større harddisk du må bytte ut med en 320gb! Foreløpig så har jeg bare MGS4 og Star Wars: Force Unleashed, siden det ikke er noen andre spesielt interessante spill på konsollen. Tipper neste kjøp blir Timecrisis 4 med G-con, for å få prøvd ut det. Forøvrig har jeg hele 7 blu-ray filmer, inkludert Planet Earth serien, som jeg virkelig ikke har angret på å ha kjøpt. Blu-ray er fenomenalt og tar film opplevelsen til helt nye nivåer. Har nettop bestilt Planet Earth på HD-DVD, fordi det var så billig. Gleder meg sykt! Du burde prøve uncharted! Det får du møkkbillig! Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Håper du ikke har tenkt til og prøve spille av HD-DVD på ps3'n din Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vil anta at han har HD-DVD spiller, siden han kjøper seg HD-DVD filmer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tja vet ikke helt, kjøpte platstation når GTA IV kom ut og var vell egentlig på grunn av det. Angrer ikke i det hele tatt at jeg kjøpte den fremfor crapbox, men jeg kan vell si at den har blitt brukt veldig lite siden gta, mest fordi jeg spiller heller på PC. Eneste som holder motet oppe og gjør at jeg ikke angrer er mest pga blu ray spilleren som jeg håper jeg kan bruke enda mere en dag. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Angrer ikke i det hele tatt, har fulgt sony hele tiden Min Ps3 fyller 1 år den 4.januar! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Niks. Har hatt PS3 siden august, og jeg har aldri angret et sekund. Med tanke på hvor mye moro jeg har hatt med den fram til nå så var den definitivt verdt de 4000 kronene. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Niks. Har hatt PS3 siden august, og jeg har aldri angret et sekund. Med tanke på hvor mye moro jeg har hatt med den fram til nå så var den definitivt verdt de 4000 kronene. Enig, faren min sa at det va bortkastet penger, syns ike jeg Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har hatt konsollen siden releasen i Norge, og jeg kan ikke si at jeg angrer. Spiller kanskje ikke like mye som før, men BD-spilleren er svært nyttig. God of War III er også grunn nok alene til å skaffe seg PS3. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Aldri angret på at jeg kjøpte PS3 på release, alltid vært et spill jeg har spilt så godt som daglig på Ps3'en min. Resistance, Vegas 1 og 2, CoD4 og nå CoD5 er gode eksempler som jeg har spilt alt for mye. Men det har jo ført til at jeg aldri har angret heller, bare elsker denne konsollen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Godt kjøp. ...men den brukes ikke hovedsaklig som spillkonsoll, selv om det var intensjonen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vil anta at han har HD-DVD spiller, siden han kjøper seg HD-DVD filmer. Årets sikreste antagelse! Well done, sir. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei, angrer vel ikke, men min PS3 blir vel mest brukt til å spille PS2 spill og Blu-ray. Har noen spill i horisonten som jeg gleder meg til, men det er nok X360'en som blir brukt mest her i gården. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja, eg angrer. Det er ingen spill som har klart å holde meg intressert lenger en toppen 2 uker. Kjøpte den egentlig fordi eg skulle ha blu-ray spiller og tenkte da at eg like gjerne kunne kjøpe PS3, men nei der tok eg grundig feil. Den bråker som et uvær etter en times tid, ødelegger hele filmopplevelsen. Har nå kjøpt meg dedikert blu-ray spiller istedenfor så nå står den bare og støver ned. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja, eg angrer. Det er ingen spill som har klart å holde meg intressert lenger en toppen 2 uker. Kjøpte den egentlig fordi eg skulle ha blu-ray spiller og tenkte da at eg like gjerne kunne kjøpe PS3, men nei der tok eg grundig feil. Den bråker som et uvær etter en times tid, ødelegger hele filmopplevelsen. Har nå kjøpt meg dedikert blu-ray spiller istedenfor så nå står den bare og støver ned. Noen ganger så skjer det at ps3en støyer ja, men hvilken modell har du, ltså GB, 40, 60,80... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå