Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte PS3?


Bebeluv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme jeg ble fristet av xbox da jeg prøvde Gears of War første gang. syntes 6000kr var for dyrt for en konsoll. Men dama skulle på tur til York oktober 2006 og pga valuta kursen kunne jeg få meg en ps3 til 4000 kr. Har alltid hatt ps så fristelsen gikk fort over da jeg kunne få meg en rimeligere ps3. Hun kom hjem med ps3, 2stk håndkontrollere og 2stk spill (folklore og fifa08) for 4000 kr. Har ikke angret et sek på det. Har i ettertid kjøpt en psp slim og 250 gb hdd. Også er det jo genialt med bluray. Etter HD-tv kom i hus klarer jeg nesten ikke å se på en dvd lenger. Til de som kritiserer spillutvalg og home så må jeg si at ps3 har et enormt utviklingspotensiale iforhold til 360 som kanskje begynner å nå max av sin kapasitet. 2009 vil være et år hvor ps3 passerer 360 og vil aldri snu seg tilbake. :w00t:

Lenke til kommentar

Har ikke angret ett sekund. Til og med kona har måtte inrømme at dette var en god investering. Brukes mye til streaming og DVD titting. PS3 er en fantastisk DVD spiller med sin oppskalering. Har faktisk ikke en eneste BD film ennå. Synes ikke kvalitetsforskjellen er verdt prisforskjellen på filmene ennå. Eks. 99,- for en ny DVD og 199,- for den samme i BD. Men det kommer etterhvert som BD-filmene blir rimeligere.

 

Ellers har jeg alltid vært en PC spiller. Spilte generelt lite på PS2 og xbox(1).

Etter at GTA4 kom, så har dette forandret seg en del. I alle fall med alle de billige spilla på Play.com for tiden. Nå spiller jeg for tiden mest på PS3.

 

Til og med barna digger PS3`en. Spiller LBP i ett.

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Må bare slutte meg til resten av kommentarene. Har aldri angret.

Kjøpte maskinen på releasedato til 6000,-, man hva gjør vel prisen når det er den beste investeringen jeg har gjort.

Kjører prosjekter og egen hjemmekino så da er det genialt med blu-ray og oppskaleringen av DVD-filmene er veldig bra.

Har etter hvert blitt en del spill som jeg har storkoset meg med.

Synd det er så mye negativ fokusering på PS3 på nettet, synes den absolutt ikke fortjener det.

Lenke til kommentar

Ja jeg angrer.

 

Takket være at jeg kjøpte PS3 så må jeg nå gjennomgå Karaoke-helvete hver gang samboeren min kommer i det lunet når vi har fest. Når vi bare hadde X360 så var dette aldri noe problem.

 

Nå har vel MS kommet etter med en Singstar-klone til X360 også, men det gir meg aldri tilbake de timene folk har gnålt seg inn i beinmargen min tidligere.

 

I tillegg så ser jo både GTA 4 og Fallout 3 bedre ut på X360, til tross for at jeg har en X360 fra release som bare har komponent, ikke HDMI. Synes det er direkte villedende markedsføring fra Sony det de drev med i forkant av launch, der de hypet opp Cell og hvor kraftig arkitekturen var. MS var mye tidligere ute med sin X86-baserte konsoll, som fortsatt går Cell en høy gang til tross for lavere kapasitet på papiret...

 

-KJ

Lenke til kommentar
Ja jeg angrer.

 

Takket være at jeg kjøpte PS3 så må jeg nå gjennomgå Karaoke-helvete hver gang samboeren min kommer i det lunet når vi har fest. Når vi bare hadde X360 så var dette aldri noe problem.

 

Med den innstillingen er eg bare glad du angrer.

 

 

Og nei eg angrer ikke.

 

Fikk min ved relase og har aldri angra ett sekund, har en drøss med spill og bruker den mest til det, og noen filmer innimellom.

Lenke til kommentar
Ja jeg angrer.

 

Takket være at jeg kjøpte PS3 så må jeg nå gjennomgå Karaoke-helvete hver gang samboeren min kommer i det lunet når vi har fest. Når vi bare hadde X360 så var dette aldri noe problem.

 

Hvis dokkar e samboere og du hater så jævlig hardt å synge. Ka med bare et ''nei''??

Du burde ha baller nok til å tørre å si til samboeren din at du ikke gidd å synge singstar.

Lenke til kommentar
Ja jeg angrer.

 

Takket være at jeg kjøpte PS3 så må jeg nå gjennomgå Karaoke-helvete hver gang samboeren min kommer i det lunet når vi har fest. Når vi bare hadde X360 så var dette aldri noe problem.

 

Hvis dokkar e samboere og du hater så jævlig hardt å synge. Ka med bare et ''nei''??

Du burde ha baller nok til å tørre å si til samboeren din at du ikke gidd å synge singstar.

 

Er vel kanskje mer at samboern + venninner skriker ut øra på'n.. :!:

Men uansett, skal du dele livet med en kvinne, må du tåle at hun får litt utløp for lystene sine en gang iblandt hun også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...