Pebble Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvorfor skal noen angre, nå som spilla renner inn? Helt konge maskin! Lenke til kommentar
drarreg Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Må innrømme jeg ble fristet av xbox da jeg prøvde Gears of War første gang. syntes 6000kr var for dyrt for en konsoll. Men dama skulle på tur til York oktober 2006 og pga valuta kursen kunne jeg få meg en ps3 til 4000 kr. Har alltid hatt ps så fristelsen gikk fort over da jeg kunne få meg en rimeligere ps3. Hun kom hjem med ps3, 2stk håndkontrollere og 2stk spill (folklore og fifa08) for 4000 kr. Har ikke angret et sek på det. Har i ettertid kjøpt en psp slim og 250 gb hdd. Også er det jo genialt med bluray. Etter HD-tv kom i hus klarer jeg nesten ikke å se på en dvd lenger. Til de som kritiserer spillutvalg og home så må jeg si at ps3 har et enormt utviklingspotensiale iforhold til 360 som kanskje begynner å nå max av sin kapasitet. 2009 vil være et år hvor ps3 passerer 360 og vil aldri snu seg tilbake. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Absolutt ikke. Faktisk den eneste konsollen jeg har angret på å ha kjøpt til nå er Nintendo DS Lite, den solgte jeg etter at den hadde ligget ubrukt på hylla i noen uker. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Til de som kritiserer spillutvalg og home så må jeg si at ps3 har et enormt utviklingspotensiale iforhold til 360 som kanskje begynner å nå max av sin kapasitet. 2009 vil være et år hvor ps3 passerer 360 og vil aldri snu seg tilbake. Så enig, så enig Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Har ikke angret ett sekund. Til og med kona har måtte inrømme at dette var en god investering. Brukes mye til streaming og DVD titting. PS3 er en fantastisk DVD spiller med sin oppskalering. Har faktisk ikke en eneste BD film ennå. Synes ikke kvalitetsforskjellen er verdt prisforskjellen på filmene ennå. Eks. 99,- for en ny DVD og 199,- for den samme i BD. Men det kommer etterhvert som BD-filmene blir rimeligere. Ellers har jeg alltid vært en PC spiller. Spilte generelt lite på PS2 og xbox(1). Etter at GTA4 kom, så har dette forandret seg en del. I alle fall med alle de billige spilla på Play.com for tiden. Nå spiller jeg for tiden mest på PS3. Til og med barna digger PS3`en. Spiller LBP i ett. Endret 20. desember 2008 av langtongting Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 På ingen måte. Bruker den til spill, blu-ray, og som mediacenter! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Angrer ikke i det heletatt!! Superbra spillkonsoll!! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Må bare slutte meg til resten av kommentarene. Har aldri angret. Kjøpte maskinen på releasedato til 6000,-, man hva gjør vel prisen når det er den beste investeringen jeg har gjort. Kjører prosjekter og egen hjemmekino så da er det genialt med blu-ray og oppskaleringen av DVD-filmene er veldig bra. Har etter hvert blitt en del spill som jeg har storkoset meg med. Synd det er så mye negativ fokusering på PS3 på nettet, synes den absolutt ikke fortjener det. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fikk den dagen før release (takk komplett ) og har ikke angret et sekund. Bruker den nesten daglig ... enten som mediasenter eller til spilling. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøpte maskinen på release, og har ikke angret ett sekund. Nå flommer det inn med gode spill, og vi PS3-eiere får en fin tid fremover. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Har hatt PS3 i 4 dager. Har LBP, CoD5, GT5 Prologue og Resistance 2. Angrer hvertfall ikke enda. Blue-ray-spilleren er også konge! Endret 21. desember 2008 av MagnusW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Likte godt dem to titlene du har til din veldig nye PS3, Resistance 2 og ikke minst mest kreative spill i 08 Little Big Planet Godt å se noen som holder mitt standpunkt angrer ikke på maskinen, og selve maskinen er super Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøpte maskinen 1 uke etter release. Jeg angrer ikke. Får veldig mye for pengene. Herlig blu-ray-spiller er det også. Spiller littegranne på den hver dag Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja jeg angrer. Takket være at jeg kjøpte PS3 så må jeg nå gjennomgå Karaoke-helvete hver gang samboeren min kommer i det lunet når vi har fest. Når vi bare hadde X360 så var dette aldri noe problem. Nå har vel MS kommet etter med en Singstar-klone til X360 også, men det gir meg aldri tilbake de timene folk har gnålt seg inn i beinmargen min tidligere. I tillegg så ser jo både GTA 4 og Fallout 3 bedre ut på X360, til tross for at jeg har en X360 fra release som bare har komponent, ikke HDMI. Synes det er direkte villedende markedsføring fra Sony det de drev med i forkant av launch, der de hypet opp Cell og hvor kraftig arkitekturen var. MS var mye tidligere ute med sin X86-baserte konsoll, som fortsatt går Cell en høy gang til tross for lavere kapasitet på papiret... -KJ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja jeg angrer. Takket være at jeg kjøpte PS3 så må jeg nå gjennomgå Karaoke-helvete hver gang samboeren min kommer i det lunet når vi har fest. Når vi bare hadde X360 så var dette aldri noe problem. Med den innstillingen er eg bare glad du angrer. Og nei eg angrer ikke. Fikk min ved relase og har aldri angra ett sekund, har en drøss med spill og bruker den mest til det, og noen filmer innimellom. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg kjøpte nettopp PS3 (igjen) etter å ha slitt med 360-faenskapet i snart ett år. Deilig konsoll. Har snart rundet Resistance 2 og skal til å begynne å spille LBP og Mirror's Edge nå snart.. Sinnsykt digg å se Blu-Ray på 52" i 1080p også. <3 Angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja jeg angrer. Takket være at jeg kjøpte PS3 så må jeg nå gjennomgå Karaoke-helvete hver gang samboeren min kommer i det lunet når vi har fest. Når vi bare hadde X360 så var dette aldri noe problem. Hvis dokkar e samboere og du hater så jævlig hardt å synge. Ka med bare et ''nei''?? Du burde ha baller nok til å tørre å si til samboeren din at du ikke gidd å synge singstar. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja jeg angrer. Takket være at jeg kjøpte PS3 så må jeg nå gjennomgå Karaoke-helvete hver gang samboeren min kommer i det lunet når vi har fest. Når vi bare hadde X360 så var dette aldri noe problem. Hvis dokkar e samboere og du hater så jævlig hardt å synge. Ka med bare et ''nei''?? Du burde ha baller nok til å tørre å si til samboeren din at du ikke gidd å synge singstar. Er vel kanskje mer at samboern + venninner skriker ut øra på'n.. :!: Men uansett, skal du dele livet med en kvinne, må du tåle at hun får litt utløp for lystene sine en gang iblandt hun også. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kan vertfall ikke hate sony pga d. De kunne no vel ikke vite at du måtte gjennom karaoke-helvete hver gang dokkar hadde fest når de solgte deg den? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, det er skikkelig kjipt at jenter koser seg på festene dine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå