RasmusKRiis Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hva synes dere om dette bildet? Lagt til ny versjon av bildet, ble det bedre? Endret 21. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Synes at enten er det for mye eller for lite vei i forgrunnen. Kanskje mere luft over kirka ? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fint bilde, men kunne ha tatt bildet bak porten, og brukt mere av den plassen på luft over kirka. Men det hadde kansje blitt en litt feil vinkel på bildet, og en hadde fått en del styrtende linjer, men hva har man ikke PS for Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Crop bort litt av høyresiden og, mye luft der i forhold til venstre; p Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tja.. Burde vel tatt bildet fra bakkennivå, gjerne åpnet porten og skal kirken midtstilles så burde den stå i midten med alt tilbehør ajour. Hvis ikke burde du endre perspektiv/klippe bildet anderledes. Slik det er nå virker det smalt, skjevt og ikke midtstilt/riktig stilt Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fått med hele kirken? Du har klippet/ikke fått med spissen på toppen Ellers er jeg enig i at bildet er skjevt, for mye luft på venstre side og kanskje tatt bilde i "froske-perspektiv", dvs. fra bakkenivå og opp mot kirka. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg syns kompen ble fin, men det er noe som mangler. Fargene er veldig flotte. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror skyggen ved porten skulle vært borte, og noe få skyer på himmelen, kanskje. Litt vanskelig å få bort skyggene, men jeg tror det hadde gjort det litt bedre. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Men det ble bedre? Lenke til kommentar
Cactupuss Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det ble bedre nå. Når du tok bildet skulle du kanskje tatt fra bakkenivå, og fått bort den sorte skyggen til høyre, som er nokså distraherende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå