Hemen1 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei, jeg bruker Fedora 10, jeg lurer på hvordan installerer man Tuxcube på fedora 10? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 er den i pakkebrønnene? isåfall: yum install tuxcube men hva er poenget? bruk Dolphin. mye bedre. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) indietrash: Hva i all verden har Dolphin med tuxcube aa gjöre? Sist jeg sjekka var det en filbehandler, finner ingen GameCube-emulatorer til Linux under samme navn ihvertfall. EDIT: Der fant jeg den ja, maa være noe snodig med sökemotoren min, burde jo komme rett opp med de förste sökeordene jeg brukte. Endret 20. desember 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Hemen1 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 er den i pakkebrønnene? isåfall: yum install tuxcubemen hva er poenget? bruk Dolphin. mye bedre. Har prøvd det i terminal, men da kommer det: hemen is not in the sudoers file. This incident will be reported. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Lenge siden jeg har brukt fedora. Men om jeg ikke husker feil så er det vel en form fo sudo der også? (at man utfører komandoer som root) Etter litt googling kom jeg på det. Skriv "su" i terminalen, før du utfører noen kode, Om du installerer med yum. Lenke til kommentar
Hemen1 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 indietrash: Hva i all verden har Dolphin med tuxcube aa gjöre? Sist jeg sjekka var det en filbehandler, finner ingen GameCube-emulatorer til Linux under samme navn ihvertfall. EDIT: Der fant jeg den ja, maa være noe snodig med sökemotoren min, burde jo komme rett opp med de förste sökeordene jeg brukte. Dolphin er en emulator, se: http://www.dolphin-emu.com/news.php Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Linux Builds 32bit Har du prøvd å bare laste det ned å kjøre den? Lenke til kommentar
raakken Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Lenge siden jeg har brukt fedora. Men om jeg ikke husker feil så er det vel en form fo sudo der også? (at man utfører komandoer som root) Etter litt googling kom jeg på det. Skriv "su" i terminalen, før du utfører noen kode, Om du installerer med yum. he he. su er jo det gamle gode. Bruker kun det i debian, er vel i ubuntu det er blitt pop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå