Gå til innhold

Playstation home aldersgrene

Mariofrans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann...

Skulle prøve ut det nye playstation home idag men når jeg skulle logge på sa de at jeg var for ung :-(

Hva er aldersgrensen?

I eu er den vel 16+ , siden det også er en beta.

Er nesten sikker på at det er E= everyone på us beta av home , som altså er for alle.

Lenke til kommentar
Går det ann å endre hvilken alder man er?

Har også enda et problem... Jeg har spillet "SKate" og vil spille online men de sier jeg er for ung der også er det 16+?

Regner med at du har en sub account, altså at mor og far din, har hjulpet og godkjent en account?

Da er den ekte alderen din satt inn og du får ikke spilt online før du da er 16 år, ekte alder vel å merke.

Da går det vel ikke an å endre alderen, så da må du nok mest trolig lage en ny account ( master) med en fake alder.

En kamerat av meg har samme problem som deg angående skate, og jeg tror at du må være 16 for å kunne spille online på psn.

Lenke til kommentar
Mister jeg noe hvis jeg lager en ny account? Hva skjer?

Hvis du lager en ny account og spiller for fult på den må du bare ta trophies på nytt.

Alle spill du f.eks har lastet ned ligger på alle brukerne , det gjelder demoer o.l

Så det er vel da bare savegames, og trophies som blir borte ved å spille på en ny account.

Derfor anbefaler jeg deg, å velge en konto å ha hovedspillingen på og heller spille det du ikke er gammel nok til, på den andre.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Dette svaret fikk en annen som spurte det..

Master-account'en går inn på:

Master Account --> Account Management --> Sub-Account Management --> Select the e-mail address that corresponds to the Sub-Account --> and turn the Content Restriction to ON.

trodde selv det lå under: Network / Sub account management / parental guidance, men det ble bekreftet i ps3fanboy's sine kommentarer at dette virket i Home for sub-accounts i Home, når de svarte feil i en artikkel. :-/

Uansett så skulle nesten all logikk tilsi at content restrictions burde være slått OFF, menmen. Copy & PAstet hele teksten slik som han sa det virket.

Prøv og oppfør deg best mulig, slik at ikke noen klager på deg, og Sony banner PS3'en deres fra PSN.

Om du ser noen som oppfører seg dårlig, så bare blokker dem. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...