Pc96 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan man betale på den måten at man bestiller varen og henter pakken på Posten, og betaler på Posten på Mamoz.no, er ikke alle butikker det er denne betalingsmåten på. Det jeg vil fram til er at jeg ikke vil betale med visa kort eller forhåndsbetaling. Takk for svar! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du bestiller varen hos Posten på? Også henter du varen hos Mamoz.no? Også betaler du på butikken som ikke kan betales i på? Hva mener du nå? Er det egentlig postoppkrav du vil frem til? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 De tilbyr ikke oppkrav lenger. # Postoppkrav * Da nærmere 27% av alle ordre vi har sendt til postoppkrav ikke blir hentet, har vi valgt å ikke lenger tilby denne tjenesten. Hva er så galt med å betale forskudd eller betale med kort? Pakken hentes på posten uansett. Er det noen spesielle grunner til at du vil ha postoppkrav? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fordi han er 12 år... Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Fordi han er 12 år... Ja, men foreldrene mine vi kun betale med postoppkrav. Ps.no derimot har postoppkrav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå