Gå til innhold

Trackmania Fun clan?

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurte på om det finnes noen der ute som har lyst til å game litt trackmania sammen. Tenkte å spille litt med VT/skype.

Og hvis noen har mulighet til å sette opp server hadde det vært supert, Har veldig lyst til å prøve selvlagde baner på public server.

Hva skal til for å bli med?:

Hyggelig

Helst mic

Klare å svinge med bilen ;)

Veldig bonus hvis du kan sette opp server eller kansje lage hjemmeside hvis det blir noe av dette her ettervært. Bare lag lyd fra deg så kan jeg adde deg på et eller annet vis.

-Ullsokk1

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hei,

Lurte på om det finnes noen der ute som har lyst til å game litt trackmania sammen. Tenkte å spille litt med VT/skype.

Og hvis noen har mulighet til å sette opp server hadde det vært supert, Har veldig lyst til å prøve selvlagde baner på public server.

Hva skal til for å bli med?:

Hyggelig

Helst mic

Klare å svinge med bilen ;)

Veldig bonus hvis du kan sette opp server eller kansje lage hjemmeside hvis det blir noe av dette her ettervært. Bare lag lyd fra deg så kan jeg adde deg på et eller annet vis.

-Ullsokk1

Hei Ullsokk1. Jeg er glad i å game TM og har gjort det veldig mye. Nå er det slik at jeg ikke vet helt hvordan man setter opp egen server. Jeg har bare Trakcmania Nations Forever, og jeg har hørt at man BARE kan legge ut server dersom man har Trackmania United Forever. Kan det bekreftes?

Jeg er også veldig interessert i å være med i en clan som er i Norge og slikt. Det hadde vært skikkelig artig. Jeg har skype så det hadde vært fint å snakket litt imens man spilte.

Håper det blir noe av det.

Jeg er på nettby "19xmxdxs92" for mer kontakt!

- 19xmxdxs92

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...