erik456 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hei, eg har nettopp lagd meg ein ny HTPC. Den er tilkoblet 2 skjermer ein crt TV og ein vanleg data skjerm. Det som er problemet mitt er at eg får bluescreen med ein gang eg går innpå terra tec home cinema(mediacenter). Eg har lastet alle di nyaste driveren til dataen min uten hell. Er det noen som har peiling på hvordan eg kan fikse dette problemet? Endret 20. desember 2008 av erik456 Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Hei, eg har nettopp lagd meg ein ny HTPC. Den er tilkoblet 2 skjermer ein crt TV og ein vanleg data skjerm. Det som er problemet mitt er at eg får bluescreen med ein gang eg går innpå terra tec home cinema(mediacenter). Eg har lastet alle di nyaste driveren til dataen min uten hell. Er det noen som har peiling på hvordan eg kan fikse dette problemet? Her var det lite respons er det ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 hei... prøv å søk etter koden på bluescreenen gjorde det jeg og her en link og der kan problemet stå. http://search.live.com/results.aspx?mkt=en...amp;FORM=BMMENO Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 hei...prøv å søk etter koden på bluescreenen gjorde det jeg og her en link og der kan problemet stå. http://search.live.com/results.aspx?mkt=en...amp;FORM=BMMENO Det var lite til hjelp Eg fant ingen vetige svar er det noen som har noen vetinge svar til meg? Kan det vera minne feil eller? er det noe gale med skjermkortet? Takk for svar! Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 etter det jeg skjønner så er det noe feil med driveren til skjermkortet. prøv å last ned en annen driver Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 etter det jeg skjønner så er det noe feil med driveren til skjermkortet.prøv å last ned en annen driver Har prøvd men det funket ikke:S Er det noen som har ein ide om hva eg kan gjere? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Laster du ned fra Windows Update eller fra hvor? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 har du vista? 64 bit? var det bare drivere til skjermkort du har innstalert? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 har du vista? 64 bit? var det bare drivere til skjermkort du har innstalert? Ja eg har vista 32 bit. Nei selfølgeleg har eg installert andre drivere og. Kan eg kreve et nytt kort av mpx eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå