Morfeo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ingen grunn til å angre på Wii, konsollen er jo en gave for alle som har spilt spill i noen år med alle de gamle spillene på Virtual Console/Wiiware og alle de nye spillene laget i retrostil. 2d er tilbake, og det kan vi takke Wii for! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg har hatt alle denne generasjonens konsoller (først XBOX 360, så PS3, så XBOX 360 igjen, og nå Wii). Fikk Wii'en i hus i går, moddet den tidligere i dag og venter bare på en stk. Classic Controller i posten fra Amazon. Da er det retrospilling ftw. Jeg har ikke hatt tid til å angre noen ting som helst, men føler meg ganske sikker på at jeg ikke vil angre heller. Har tyvlånt bruttern sin Wii innimellom de siste årene, så det var på tide at jeg fikk en selv. Det er godt mulig Wii passer bedre for folk som har noen år på baken, og som var så heldig å kunne nyte NES og SNES-spillene da de var nye og gode - enn mange av nådagens yngre spillere som er vant med heftig grafikk. Uansett fungerer hvertfall Wii veldig godt som en retro-konsoll imo. :-) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Kjøpt en selv nå, 1450,- for sort Wii med MotionPlus, Mario Kart og ratt og Donkey Kong NES. Røvarkjøp! Kjøpte noen spill også, New Super Mario Bros., Mario All-Stars og GoldenEye med Classic Controller Pro. Må også få meg Galaxy og noen VC-spill med det første. Men det er en julegave så får ikke brukt før jul, men har skole oppetter halsen til tett opp mot jul så får overleve. Skal oppdatere etter en god stund om jeg angrer eller ei. Men det kan jeg ikke se for meg med tanke på pris og tilbudet konsollen har for min del med både Wii, GC og retro. Blir nok ikke like mye brukt som PS3-en, men vil få mange, mange timer med denne, og gleder meg spesielt til å spille Nintendo retro igjen, da det er lenge siden. Men jeg skjønner at mange har blitt skuffet av Wii som konsoll med tanke på Wii-spill, grafikk, kontroller, etc. Det må nesten bli en supplement-konsoll, og for Nintendos eksklusive spill. Endret 28. november 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Flott kjøp det der. Super Mario Galaxy er tidenes beste spill etter min mening, så prøv å skaff deg det også Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja, det er mange gode kampanjer ute på Wii om dagen. På torsdag var det ny-åpningstilbud på Lefdal i Drammen, og da solgte de en pakke med konsollen, Wii, Wiimotion Plus, WiiSports og WiiSports Resort til 999,- kr. Det må sies å være en god pris. Da jeg tilfeldigvis var innom dagen etter så jeg at de fortsatt kjørte kampanje, men da til 1295,- kr. Jeg slo til, og angrer ikke - selv om jeg fikk den hvite versjonen. 1295,- kr er ikke rare summen om man er glad i gode spill, som Hewitt nevner! Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg kjøpte wii da den kom ut i norge og har ikke angret et sek. Mange bra spill på VC. Zelda, Mario galaxy 1 og 2, SSBB, x antal Harvest moon spill og rune factory ++++ har kosa meg masse med denne konsollen. Har vært dødtid perioder der jeg ikke har brukt konsollen på uker.. Men d har d da jagu meg vært med min Xbox 360 også. Jeg har hatt alle denne generasjonens konsoller (først XBOX 360, så PS3, så XBOX 360 igjen, og nå Wii). Fikk Wii'en i hus i går, moddet den tidligere i dag og venter bare på en stk. Classic Controller i posten fra Amazon. Da er det retrospilling ftw. Jeg har ikke hatt tid til å angre noen ting som helst, men føler meg ganske sikker på at jeg ikke vil angre heller. Har tyvlånt bruttern sin Wii innimellom de siste årene, så det var på tide at jeg fikk en selv. Det er godt mulig Wii passer bedre for folk som har noen år på baken, og som var så heldig å kunne nyte NES og SNES-spillene da de var nye og gode - enn mange av nådagens yngre spillere som er vant med heftig grafikk. Uansett fungerer hvertfall Wii veldig godt som en retro-konsoll imo. :-) Mye sant i dette innlegget Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tror også det er helt riktig at Wii passer best for de som har noen år på baken og som vet å sette pris på den type spill som var dominerende på slutten av åttitallet og starten av nittitallet. Wii er jo på mange måter en "back to form"-for Nintendo og spillindustrien. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Angrer ikke vil jeg si. Synd det bare er så få spill som er meget bra og at det tar en evighet før noe greit dukker opp. For de som ikke har N64, SNES osv, så er det jo flust av spill på wii`en, men for oss som har alt annet gammelt fra før, så er det ikke mye å skryte av. For min del har det vel bare vært mario kart, Zelda TP og nå donkey kong returns som har vært et + i boka. Mario galaxy, new super mario bros,marioparty etc har vært så som så. Litt merkelig at de ikke har remaket flere visse spill enda, på den måten som har blitt gjort med DK returns. Er jo masse fra snes tiden som man kan gjøre om igjen, kan jo ramse opp xxx antall titler .. menmen, får se om det dukker opp mer godt fremover, et nytt zelda er vel på vei blant annet. p.s Krysser fingrene for at de går vekk fra de forferdelige kontrollerene til neste generasjon. Til og med classic kontrolleren er verre enn den gode gamle snes kontrolleren. Endret 5. desember 2010 av Dennis Aron Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tror også det er helt riktig at Wii passer best for de som har noen år på baken og som vet å sette pris på den type spill som var dominerende på slutten av åttitallet og starten av nittitallet. Wii er jo på mange måter en "back to form"-for Nintendo og spillindustrien. Det er jeg helt enig i. Og jeg må derfor få legge til at jeg ikke angrer et sekund. Lenke til kommentar
TTM1987 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 jeg skal bestille Nintendo Wii, Super Mario Cart pakken 25 year. Hva slags kontroller trenger jeg da? Hva anbefales? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå