kilik Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Wii hadde en klar downperiode vinteren 08/09 når denne tråden ble laget, men har virkelig kommet seg etter det. Bare siste året har det kommet 10-15 kvalitetsspill og heller ikke lenge til nytt Zelda blant annet. Kudos til Mithos for å forsøke å gjenopplive Wii-diskusjon her på forumet Alt for lite snakk om Wii her, konsollen som har gått fra å være kraftig hypet til å bli kraftig undervurdert. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Helt enig kilik, tida framover virker mer hardcore i motsetning til tidligere. - Bare hyggelig kilik, hadde kvelden for meg sjøl så det var bare å fyre løs men det tok noen timer ja Endret 20. november 2010 av Mithos Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jepp, største bomkjøpet noen gang Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jepp, største bomkjøpet noen gang Hehe, da blir det vell ikke move med det første ? Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Joda, move er morsomt. anbefales Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Joda, move er morsomt. anbefales Wii og move er jo identisk...? Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nei... Wii har dårligere spill, er ikke nøyaktig nok, dårlig grafisk. PS3move har gode spill, bra grafisk. Løp og kjøp Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Nei... Wii har dårligere spill, er ikke nøyaktig nok, dårlig grafisk. PS3move har gode spill, bra grafisk. Løp og kjøp PS3 er tiss, bæsj og promp!...Ork å komme med slike utsagn, det blir bare veldig useriøst, enig? Det bør være påbudt kilde henvisning om noe "nytt" ligger i lufta Endret 20. november 2010 av Mithos Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er useriøst med det innlegget? Jeg liker PS3move, liker ikke Wii.... Trodde dette var en angrer du på du kjøpte wii tråd? Skjerp deg. Jeg kommer med saklige grunner. På en spillmaskin så har spill og grafikk alt å si. enig? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Siden tidenes beste spill er på konsollen, så kan jeg aldri angre på kjøpet. Super Mario Galaxy 2 var bare toppen av kransekaken. Kirby, DK, SSBB etc. flotte titler. Elsker den som en second-hand console, ved siden av PS3/360, det er slik den fungerer best. Den er ikke mye i bruk, men når den er det, er det alltid morro. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er useriøst med det innlegget? Jeg liker PS3move, liker ikke Wii.... Trodde dette var en angrer du på du kjøpte wii tråd? Skjerp deg. Jeg kommer med saklige grunner. På en spillmaskin så har spill og grafikk alt å si. enig? Jeg tenkte først og fremst på kontrollene, der påstår du at wii er unøyaktig? Det kommer vell egentlig ann på spilla? Men du har helt rett i at spilla betyr mest ja Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Wii er ikke like nøyaktig som ps3move.... Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Wii er ikke like nøyaktig som ps3move.... Å? Kilde my dear Lenke til kommentar
OwDee Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har begge. Kilde? haha. I AM THE LAW! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 noen som har prøvd red steel 2? Utrolig nøyaktig. Andrer absolutt ikke på kjøpet, kjøpte wii samme uka som den ble lansert. Og den har noen fantastiske spill som ikke når opp til noen 360 spill jeg har! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Mario galaxy en og to er verdt konsollen i seg selv. Zelda og selvfølgelig. Og SSBB ja, som jeg har spilte enormt mye. Endret 20. november 2010 av M@R7!N Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Anger. Kjøpte den når den var helt ny og betalte 3000 tror jeg, ble veldig skuffa. Vurderer sterkt å selge den og kjøpe en ps3 heller.. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kjøpte den da den kom, og har egentlig aldri angret på det. Mange av de beste spillene jeg har spilt har vært utgitt på Nintendo sine konsoller, og selv om det ikke er like mange gode spill som på PS3 og Xbox 360 som fører til at den støver ned i perioder, er det veldig godt å ha den tilgjengelig når de spillene kommer med visse mellomrom. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Zelda var grunn nok i seg selv til at jeg forhåndsbestilte min Wii i god tid før lansering. Har kommet en del fine titler til Wii siden lansering og snart kommer jo nye Zelda også. Bruker den gjerne ikke så ofte, men jeg angrer absolutt ikke på kjøpet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Nå har jeg ikke Wii så jeg kan ikke si om jeg angrer et kjøp eller ei, men jeg vurderer å få meg en Wii da det virker som en perfekt konsoll for meg, riktig nok som en "second" konsoll etter PS3 som er den som brukes mest (spiller dog veldig lite). Grunnen til at den virker perfekt for meg er fordi det blir tre "konsoller" i ett - Wii, GameCube og retro (VC), og jeg har ingen av disse per dags dato. Jeg ønsker liksom enkelte Wii-spill (egentlig ikke så mange, men jeg er glad i Nintendos eksklusive - third party-spill blir garantert kjøpt på PS3 fremfor Wii), enkelte GameCube-spill og enkelte retrospill. Med Wii får jeg da alt i ett, noe som virker veldig praktisk. Det blir nok en ren Nintendo-konsoll, mer eller mindre, kan aldri se for meg at jeg kjøper stort annet enn eksklusive spill til den, men for oss som elsker Mario så er det nesten et must med Wii siden vi kan spille omtrent alle Mario-spill, nye og gamle. Spill jeg tenker å kjøpe til Wii blir i så fall Galaxy 1 og 2, Mario Kart, Goldeneye, New Super Mario Bros. og sikkert noen flere, samt etterhvert noen gode GameCube-titler og retrospill. Men jeg må si at for min del kunne aldri Wii erstattet PS3. Jeg er nødt til å ha en "next gen"-konsoll med blendende grafikk, svære specs, en haug gode spill - både eksklusive og multi - og en standard og elskbar kontroll. Men Wii blir et perfekt supplement for mitt bruk, spesielt med tanke på prisen - 1500,- for den røde Wii-en med MotionPlus og New Super Mario Bros inkludert er jo bare sjukt billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå