svenka Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nintendo fanboy, nuff said Men den har faktisk blitt brukt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja, jeg angrer. Den ble Kjøpt med Zelda den tiden det var umulig å få tak i maskinen for det var det eneste spillet butikken hadde. Jeg som ikke liker Zelda engang, så jeg tvingte meg til å spille et stykke ut i spillet, Så ga jeg opp. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kanskje en smule. TP/Galaxy/RE4 var konge, men 2 av dem kunne jeg forsåvidt spilt på andre konsoller. Kjøpte SSBB, dog det funket ikke pga komplikasjoner med maskinen min. Ettersom jeg har flytta fra der jeg kjøpte den + mest sannsynlig rota bort kvitteringen blir det nok upraktisk. Etter at jeg fikk PS3 har jeg såvidt brukt den, ganske kjipt igrunn. Kommer for lite must-have titler, rett og slett. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 JAAAAAAA! Angrer som hell... Min har stått mer nedpakket i esken enn jeg har spillt med den. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ironien er at jeg bruker Wii'en mest til GC spill og Virtual Console. Virkelige Wii spill er det dårlig med. Det skader ikke å lage litt flere spill som har den gode, gammeldagse N-stilen - som gjorde N spesiell. Lenke til kommentar
joko Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Noen som vet om Nintendo har planer om å gå tilbake til en del av målgruppen de hadde under Super Nintendo/N64/Gamecube? Jeg har alltid vært en stor Nintendo fan, men jeg orker ikke å svette når jeg spiller spill. Jeg ønsker bare å sitte tilbakelent med en joystick og spille, ikke svinge en kølle rundt i lufta. Håper Nintendo har noen planer for meg og mine likesinnede til neste konsoll. Husker jeg spilte Fifa 08 på Wii, noe av det mest tragiske jeg har sett. Slå i lufta med armene hver gang du skal skyte? Haha Endret 17. januar 2009 av joko Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Veldig utbredt misforståelse du kommer med der. Du blir ikke svett eller sliten av å spille wii, heller tvert imot. Altså, om du ikke går inn for det og kjøper Raving rabbis osv da. Men "vanlige " wii spill trenger du ikke veive så mye med.. Wiikontrollerne ligger utrolig godt i hånda og funker bra, sålenge utviklerne gjør jobben sin.. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nintendo Wii er ikke helt min greie, selv om jeg liker sport og liker å være aktiv. Kjøpte Wii, brukte den i 1 måned og nå legger den i stua med støv på. Liker best Fifa spill, sånn spill som kan spilles på pc.. Om jeg ikke hadde brukt pengene på Wii, så var det helt sikkert PS3 Neste! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Apropost. I dag sto jeg opp for å børste litt støv av denne triste greien. Det var da jeg innså at det ikke er noe vits å ha den lenger. Nå er den lagt ut for salg, og forhåpentligvis ute av huset før vi skriver mandag. Nintendo, you lost me ... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Angre? Hvorfor? Moro kontroller og folk har snart insett at det kan lages spill til Wii. Wii for trening? Folk høres ut som noen fehoder her da <.< Alt Wii virkelig mangler er at noen lager "the" sverd spillet. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 og folk har snart insett at det kan lages spill til Wii. Snart? Det er ikke nå. Jeg vil spille nå jeg, ikke snart. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 og folk har snart insett at det kan lages spill til Wii. Snart? Det er ikke nå. Jeg vil spille nå jeg, ikke snart. Tja, et problem......... Men det finnes spill, f.eks Fire Emblem og Tenkatchi 3 Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Fikk Wiien min til jul i 2006 sammen med de to yngre brødrene mine (11 og 12 selv er jeg 15) Jeg innfømmer at jeg måtte gå til innkjøp av en xbox 360 i november 2008 fordi jeg ble litt lei av nintendos innstilling til oss virkelige gamere. Jeg spiller Wiien mest når jeg har venner på besøk, en runde Mario kart eller brawl med 3 venner er rett og slett dritmorsomt. Men hvis jeg skulle velge ville jeg nokk valgt 360en min. Brødrene mine derimot kan sitte alene foran wiien i 3 timer og prøve å slå rekorden sin i homerun contest på brawl (de er litt spesielle jeg inrømmer det) Lenke til kommentar
Vault Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 360en jeg kjøpte i slutten av 2007 har slaktet Wiien min på alle mulige måter. Eneste jeg ser frem til på wiien nå er Punchout og Mad World, får se om de kan puste nytt liv inn i den grå maskinen. Ja min er grå, for mye støv på den! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Da var min solgt. Piuhhhh ... Endelig kvitt ?0*%¤#"-skapen :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Av ren nysgjerrighet..hva fikk du for stuepynten? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Noen av oss har råd til å ha nintendo wii som kosemaskin ved siden av Dessuten kommer det jævlig mange fete spill framover, og jeg tror personlig at wii kommer til å bli som ds. Treg til å komme i gang, men at det kommer til å bli mye bra framover når maskinen har solgt så mange enheter, at utviklerne ikke kan overse den lengre.. Endret 17. januar 2009 av husgutt Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Av ren nysgjerrighet..hva fikk du for stuepynten? 3 høvdinger. 4 spill, CC og ekstra kontroll. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Skal lage en post om et år eller to: Angrer du på at du solgte din wii?? Vi får se hvem som angrer da.. Lenke til kommentar
Vault Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ettersom spillkonsoller er for underholdning gidder jeg ikke å vente til 1 eller 2 år har gått. jeg vil more meg nå, ikke om 1 eller 2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå