Kea Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei. Jeg trenger desperat et ekstern USB-lydkort. Det jeg ser etter er Creative Sound Blaster X-Fi Surround 5.1. Problemet er bare at jeg bor i Tyskland, og de jeg har sett her er ganske dyre. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om det finnes noen elektrokjeder som leverer til hele Europa? Helst noen som aksepterer fakturabetaling. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Du finner neppe noen norske nettbutikker som leverer til utlandet med faktura. De vil ganske sikkert kreve forhåndsbetaling. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jeg fant en løsning, jeg bestilte fra Amazon. Så never mind. Jeg bestilte et annet lydkort,siden det jeg egentlig ville ha var så dyrt. Det jeg bestilte var Creative Xmod. Samt et par høytalere (ikke de som var tilbudt på den siden). Endret 21. desember 2008 av Tweety-bird Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 ... Helst noen som aksepterer fakturabetaling. Amazon løste vel ikke kravet om fakturabetaling? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Jo, de gjorde det. Alle tyske nettbutikker aksepterer fakturabetaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå