Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan være en god kysser?

Gjest G15

Anbefalte innlegg

Hallo!

Som de fleste har skjønt allerede så har jeg aldri kysset andre skikkelig før. Bare gamle leker som "Kyss klapp og klem". :(

Nå er det ei jente jeg liker skikkelig godt. Går i 10.klasse, og 2.dag og ball nærmer seg. Siden jeg ikke har vært i noe seriøst forhold ennå (Faktisk ikke hatt kjæreste på fire å) så lurer jeg på om noen vil dele tips og slik som kan gjøre "debuten" bedre. (Ja, jeg vet man ikke kan forklare alt, men tips går jo ann.)

Hva er deres tips? Hvordan gjøre kvelden fullkommen om det kommer til det? Blir veldig glad for tips!! :)

..Ikke det denne tråden skal handle om, men om noen har noen "grunnleggende" sextips tas det i mot med stor takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt:

1. Ha troen på deg selv, og ikke bekymre deg så mye, da går ting mye bedre. Alltid.

2. Et godt kyss er ikke å ta en bit av leppene til den andre. Kjør på forsiktig, det er mye bedre, og ting har en tendens til å gå... mye mindre galt. :wee:

3. Hvis du er usikker, nysgjerrig, e.l.: Bli glad i å lese engelsk, og ta en titt her: Wikihow: Kissing

Og lykke til! Jenten er sikkert ikke erfaren selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

På ballet vet jeg ikke helt, dersom begge to er forelska er det strengt tatt å bare danse litt intimt og se hverandre dypt inn i øynene og smile lurte og lene seg fremover så går alt av seg selv, men det spørs veldig på hvorvidt jenta vil det da, de er ofte litt mer sjenerte i 10. klasse-alderen.

En måte er jo å ta det på vei hjem. Dersom dere kjører limo så er det bare å legge armen rundt skulderen hennes (dersom hun rejecter dette er det bare å drite i det hele) så vil hun meget mulig se på deg og smile eller så vil hun fortsette å se fremover. Det er da du må få henne til å se på deg. Si noe som for eksempel "*navn*, du var utrolig fin på ballet i dag" eller noe i den duren så vil hun mest sannsynligvis snu seg, se på deg og smile og si takk. Det er da du går for det big hit. Smil lurt og len deg sakte forover (og len deg litt til en av sidene). Gå ikke inn for det 100%, det kan ende opp i katastrofe, men gå inn ca 80% slik at dersom hun vil det så vil hun komme etter.

Just my two cents :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente17_*

Det der er en hel vitenskap. Jeg har spesialisert meg på å gi han en sjanse til å kysse meg, eller hvis han er sjenert, så prøver jeg å gi han en sjanse til å gi MEG en sjanse til å kysse han... :p

Angående kyssingen, først og fremst ikke prøve å spise henne opp. Ikke gap, bare ha såvidt åpen munn, omtrent så åpen som den blir av seg selv når du slapper av i alle ansiktsmusklene. Ikke stivne til i tunga, det er litt viktig. Jeg passer alltid på å slappe av i tungespissen, så den er myk og deilig, og det får jeg masse creds for.

Det er alltid deilig å bli strøket langs siden av kinnet og videre ut i håret, men juleballhår er vel ofte finurlig oppsatt og fullt av stylingprodukter, så i det tilfellet er det nok bedre å bare holde rundt henne.

Håper det var til noen hjelp, og lykke til .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...