Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok jeg skal ha 2 biler. Fløy en liten tur til staten Nevada for å treffe en kollega. Gjett om jeg også vil ha en cabriolet som går noe inni helsikken!

:dribble:

post-179961-1231872847_thumb.jpg

post-179961-1231872852_thumb.jpg

Tåpelig at man kun får ha 2MB størrelse på bildene... får ikke samme innblikket som på store bilder.

Men jeg må få rompa i gir med bilkjøpt. Samboern og min lille jente ankommer om et par dager, og vi kan ikke kjøre rundt i leiebiler.

Sjekk ut den feite leiebilen a':

post-179961-1231873214_thumb.jpg

:!:

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg ville tror jeg ville gått for en range rover og en bmw 3-serie :p

Så hvis du vil kjøpe sportsbil til bare deg og ikke trenger noen ekstraplass i det hele tatt så velger du vel ikke 3-serie? Kan jo få så mye kjekt da. 911, R8, SL osv. Må jo ta den helt ut! 3-serie kan han kjøpe når han kommer tilbake, ikke noe spesielt med de bilene.

Lenke til kommentar

Det synes jeg er usselt gjort. ;)

Gratulerer så mye med kjøpet, må si jeg gleder meg til å se hva det ble. Synes iallfall du kan gi oss et lite hint. Er bilen det er snakk om nevnt i tråden før, eller er det noe helt nytt?

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Det ble tyskt? :)

Vel... eeh :p Både ja og nei vil jeg si.

Det synes jeg er usselt gjort. ;)

Gratulerer så mye med kjøpet, må si jeg gleder meg til å se hva det ble. Synes iallfall du kan gi oss et lite hint. Er bilen det er snakk om nevnt i tråden før, eller er det noe helt nytt?

Ok da. Jeg skal legge ut en liten teaser når jeg har fått dagens bilder over på computeren ;)

Lenke til kommentar

Skjønner godt om du ikke vil svare på spørsmålet, men hva jobber du som egentlig? Selv har jeg hatt litt lyst til å bli ingeniør (olje, muligens), for det gir vel mulighet til å jobbe i utlandet. Misunner deg stort uansett hvilken bil du kjøper "over there". :)

Lenke til kommentar
Skjønner godt om du ikke vil svare på spørsmålet, men hva jobber du som egentlig? Selv har jeg hatt litt lyst til å bli ingeniør (olje, muligens), for det gir vel mulighet til å jobbe i utlandet. Misunner deg stort uansett hvilken bil du kjøper "over there". :)

Jeg er produktutvikler innen oljeteknologi :ph34r: De fleste må være i utlandet da det er der man kan få ting til å skje.

En liten teaser til:

post-179961-1231965320_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...