S-Line Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg tror nok jeg skal ha 2 biler. Fløy en liten tur til staten Nevada for å treffe en kollega. Gjett om jeg også vil ha en cabriolet som går noe inni helsikken! Tåpelig at man kun får ha 2MB størrelse på bildene... får ikke samme innblikket som på store bilder. Men jeg må få rompa i gir med bilkjøpt. Samboern og min lille jente ankommer om et par dager, og vi kan ikke kjøre rundt i leiebiler. Sjekk ut den feite leiebilen a': :!: Endret 13. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 den leiebilen var jo fersk, hehe Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Siden du vil ha 2 biler så ville jeg gått for en stor bil (Range Rover, Mercedes GL?) og noe alla SL, 911... osv. Familiebil og lekebil Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg ville tror jeg ville gått for en range rover og en bmw 3-serie Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg ville tror jeg ville gått for en range rover og en bmw 3-serie Så hvis du vil kjøpe sportsbil til bare deg og ikke trenger noen ekstraplass i det hele tatt så velger du vel ikke 3-serie? Kan jo få så mye kjekt da. 911, R8, SL osv. Må jo ta den helt ut! 3-serie kan han kjøpe når han kommer tilbake, ikke noe spesielt med de bilene. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Vel... jeg har kanskje kjøpt drømmebilen min Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Gratulerer! Tror jeg... Ble det en slik? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Gratulerer! Tror jeg... Ble det en slik? Den skjønte jeg ikke helt? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hva ble det? Jeg tror jeg venter med å si det til jeg får hentet bilen og tatt noen elegante bilder Å som jeg gleder meg til å hente den Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Det synes jeg er usselt gjort. Gratulerer så mye med kjøpet, må si jeg gleder meg til å se hva det ble. Synes iallfall du kan gi oss et lite hint. Er bilen det er snakk om nevnt i tråden før, eller er det noe helt nytt? Endret 14. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Det ble tyskt? Vel... eeh Både ja og nei vil jeg si. Det synes jeg er usselt gjort. Gratulerer så mye med kjøpet, må si jeg gleder meg til å se hva det ble. Synes iallfall du kan gi oss et lite hint. Er bilen det er snakk om nevnt i tråden før, eller er det noe helt nytt? Ok da. Jeg skal legge ut en liten teaser når jeg har fått dagens bilder over på computeren Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Her er en liten teaser på min nye "familieracer" Klarer dere å gjette blir jeg imponert! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Er ikke så mange VW med to dører(?) og eksklusive klokker, så er nok en Continental GT, eventuelt Flying Spur. Misunnelig er ikke et passende ord... Endret 14. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Skjønner godt om du ikke vil svare på spørsmålet, men hva jobber du som egentlig? Selv har jeg hatt litt lyst til å bli ingeniør (olje, muligens), for det gir vel mulighet til å jobbe i utlandet. Misunner deg stort uansett hvilken bil du kjøper "over there". Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Skjønner godt om du ikke vil svare på spørsmålet, men hva jobber du som egentlig? Selv har jeg hatt litt lyst til å bli ingeniør (olje, muligens), for det gir vel mulighet til å jobbe i utlandet. Misunner deg stort uansett hvilken bil du kjøper "over there". Jeg er produktutvikler innen oljeteknologi De fleste må være i utlandet da det er der man kan få ting til å skje. En liten teaser til: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er jo lett, ser det på sømmen i døren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå