Hyperio Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Dagens allroad selges ikke i USA. Anyway, Q7 er vel perfekt i USA. Men BMW X6 er sykt rå! (faktisk min drømmebil, hvis jeg fikk velge èn bil i dag) Vanskelig situasjon du er i. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 M5 stv da? Tøff familiebil vet jeg Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 X6 sliter med samme desigproblemet som Q7; vanvittig dårlig sammenheng i designet, uproporsjonert. I tillegg er X6 sånn rent konseptmessig en tåpelig bil. X5, derimot, det er lekker bil, det. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg ble veldig imponert over hvor enkel X6'n var å kjøre, men jeg fikk ikke prøvd den skikkelig da selgeren skulle være med under prøveturen. idiotisk! Det var også UMULIG å rygge med den hvis ikke den hadde ryggekamera. Fordelig sikt. Men nå låner jeg denne for dagen: Pur luksus! Nå skal jeg av å titte på huset jeg skal bo i de neste årene. Har ikke fått sett noe bilder, så jeg håper det er over middels standard... Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 nice, du må legge opp bilde av huset da Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men nå låner jeg denne for dagen: Pur luksus! Nå skal jeg av å titte på huset jeg skal bo i de neste årene. Har ikke fått sett noe bilder, så jeg håper det er over middels standard... Det der var bedre enn Q7 ja Du har ikke vurdert Maserati Quattroporte da? Det er den stiligste bilen i luksusklassen spør du meg. Her er en til. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 jeg ville kjøpt meg en bmw m3 drømmebilen min:P http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Trucks...%3A1|240%3A1318 Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Men nå låner jeg denne for dagen: Pur luksus! Nå skal jeg av å titte på huset jeg skal bo i de neste årene. Har ikke fått sett noe bilder, så jeg håper det er over middels standard... Det der var bedre enn Q7 ja Du har ikke vurdert Maserati Quattroporte da? Det er den stiligste bilen i luksusklassen spør du meg. Her er en til. Minnet meg litt om noe alla Ferrari. jeg ville kjøpt meg en bmw m3 drømmebilen min:P http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Trucks...%3A1|240%3A1318 Jeg er så redd at jeg vil se ut som en tulling i slikt Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) S-klassen som jeg kjører rundt med er bare helt rå. Tror aldri jeg ha kjørt noe så behagelig før. Vil ikke si at den er lite portslig heller. Alle dubeditter det er i bilen er bare konge! Radar kontroll som bremser og kjører bilen, helt enormt stereoanlegg osv osv. Jeg har bare lyst til å kjøre og kjøre Sendte bilde av den utvendig og innvendig til sjefen (aka samboern) og dette svaret fikk jeg: - Vi er ikke pensjonister enda... Syns den var litt artig Her er litt annet om hvor jeg har flyttet om det skulle være av interesse. Skryte mens man skryte kan sier bare jeg Jeg holdt på å gå i taket når "The big Boss" svingte inn i innkjørselen på det som skulle bli mitt lille krypinn. Jeg hadde ALDRI trodd at det skulle være så stort eller lukseriøst. Men slike hus var visst veldig vanlige å "få" for de som skal være der i en periode mellom 2-6år. Men jeg klager ihvertfall ikke. Huset ser kanskje gedigent ut, men bildene lurer litt. Hurra for jobb i olja sier bare jeg Huset fra gata Gammeldags stue, men koselig. Hva skal man med PEISER??? Bassenget Huset et fullt møblert, så kun de viktigste tinga kom med denne. Utrolig tøff vogn. Endret 10. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) For. Et. Hus. Hva med en Jaguar XJ-R? Eventuelt den splitter nye Jaguar XF. Virker som om du prioriterer komfort over ytelse, så da får du like så greit gå for en superkomfort cruiser. Endret 10. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 For. Et. Hus. Hva med en Jaguar XJ-R? Eventuelt den splitter nye Jaguar XF. Virker som om du prioriterer komfort over ytelse, så da får du like så greit gå for en superkomfort cruiser. Man er nødt til å ha komfortabel bil her. Jeg vet ikke hva jeg synes om Jaguar, det blir enda litt mer gammeldags, og enda litt mindre dibedutter enn hva man får i andre biler føler jeg. Men den nye Jaguaren er litt anderledes på den teknologiske fronten, men det er noe med utseende som gjør at jeg ikke blir tiltrukket. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ser at Audi har kommet med en V12 TDI versjon (høres jo helt RÅTT ut!!) av Audi Q7. Tror dere denne vil være tilgjengelig i USA? Isåfall så kjøper jeg den på flekken! Ihvertfall hvis disse bildene stemmer. (Sjekk ut det interiøret!) Endret 10. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Men den nye Jaguaren er litt anderledes på den teknologiske fronten, men det er noe med utseende som gjør at jeg ikke blir tiltrukket. For å kunne få et skikkelig bilde av hvordan XF ser ut, må man se den i virkeligheten. Helt utrolig hvor mye klasse den bilen der oser. Ser at Audi har kommet med en V12 TDI versjon (høres jo helt RÅTT ut!!) av Audi Q7. Tror dere denne vil være tilgjengelig i USA? Isåfall så kjøper jeg den på flekken! Ihvertfall hvis disse bildene stemmer. (Sjekk ut det interiøret!) Fantastisk smakløst interiør på akkurat det bildet der, hvit lakk og beige interiør funker ikke. Aner ikke når eller om den blir tilgjengelig i USA. Motoren er helt rå, buldrer skikkelig og den har en helt fantastisk, urealistisk mengde dreiemoment. Endret 11. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Om jeg ikke tar feil, så måtte Audi-ingeniørene "trimme ned" motoren til "kun" 1000Nm, fordi ingen av automatkassene Audi hadde til rådighet tålte de 1250Nm den originalt kunne levere ... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den får 1250 NM alikevel,etter hva jeg har hørt. Tenk dere den motoren i en R8 lignende bil. Det er på vei skjønner dere. Diesel V12'er med 1250 NM i en sportsbil, det betyr score! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 UGH. Så VAGifisert som jeg er, så manglet det noe som kunne bryte opp innvending i den Q7en. Men det er jo valg man tar selv, leveres vel skreddersydd om man vil. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 X6 sliter med samme desigproblemet som Q7; vanvittig dårlig sammenheng i designet, uproporsjonert. I tillegg er X6 sånn rent konseptmessig en tåpelig bil. X5, derimot, det er lekker bil, det. Vel, det er jo din smak da. Forresten det interiøret i Q7'n blir ikke slik som på bildet. Og en farge er jo bare en farge. Selvsagt kan du få noe annet enn hvit/beige. Mitt tips står fremdeles på Mercedes CLS, den er også veldig komfortabel slik du ville ha det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 X6 sliter med samme desigproblemet som Q7; vanvittig dårlig sammenheng i designet, uproporsjonert. I tillegg er X6 sånn rent konseptmessig en tåpelig bil. X5, derimot, det er lekker bil, det. Vel, det er jo din smak da. Ja. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 X6 sliter med samme desigproblemet som Q7; vanvittig dårlig sammenheng i designet, uproporsjonert. I tillegg er X6 sånn rent konseptmessig en tåpelig bil. X5, derimot, det er lekker bil, det. Vel, det er jo din smak da. Ja. 'Nye' X5 er en fantastisk flott bil! Absolutt en bil jeg kunne tenkt meg Men hvertfall her i stavanger er det blitt en dagligdags bil for de frustrerte fruene her. Men absolutt en flott bil! Nå som du bor i USA kan du jo velge den flotte 4,8literen også... oohh Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Evt ta se på Touareg. Fantastisk bil både på veien og utenfor, men siden det er snakk om Amerika her så trenger du vel kanskje ikke en bil som kan ferdes utenfor vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå