Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble veldig imponert over hvor enkel X6'n var å kjøre, men jeg fikk ikke prøvd den skikkelig da selgeren skulle være med under prøveturen. idiotisk! Det var også UMULIG å rygge med den hvis ikke den hadde ryggekamera. Fordelig sikt.

Men nå låner jeg denne for dagen:

post-179961-1231605565_thumb.jpg

post-179961-1231605569_thumb.jpg

post-179961-1231605573_thumb.jpg

post-179961-1231605577_thumb.jpg

Pur luksus!

Nå skal jeg av å titte på huset jeg skal bo i de neste årene. Har ikke fått sett noe bilder, så jeg håper det er over middels standard...

Lenke til kommentar
Men nå låner jeg denne for dagen:

Pur luksus!

Nå skal jeg av å titte på huset jeg skal bo i de neste årene. Har ikke fått sett noe bilder, så jeg håper det er over middels standard...

Det der var bedre enn Q7 ja ;) Du har ikke vurdert Maserati Quattroporte da? Det er den stiligste bilen i luksusklassen spør du meg. Her er en til.

Minnet meg litt om noe alla Ferrari.

jeg ville kjøpt meg en bmw m3 :D drømmebilen min:P

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Trucks...%3A1|240%3A1318

Jeg er så redd at jeg vil se ut som en tulling i slikt :p

Lenke til kommentar

S-klassen som jeg kjører rundt med er bare helt rå. Tror aldri jeg ha kjørt noe så behagelig før. Vil ikke si at den er lite portslig heller. Alle dubeditter det er i bilen er bare konge! Radar kontroll som bremser og kjører bilen, helt enormt stereoanlegg osv osv. Jeg har bare lyst til å kjøre og kjøre :love:

Sendte bilde av den utvendig og innvendig til sjefen (aka samboern) og dette svaret fikk jeg:

- Vi er ikke pensjonister enda... Syns den var litt artig :wee:

Her er litt annet om hvor jeg har flyttet om det skulle være av interesse. Skryte mens man skryte kan sier bare jeg :whistle:

Jeg holdt på å gå i taket når "The big Boss" svingte inn i innkjørselen på det som skulle bli mitt lille krypinn. Jeg hadde ALDRI trodd at det skulle være så stort eller lukseriøst. Men slike hus var visst veldig vanlige å "få" for de som skal være der i en periode mellom 2-6år. Men jeg klager ihvertfall ikke. Huset ser kanskje gedigent ut, men bildene lurer litt. Hurra for jobb i olja sier bare jeg :new_woot:

post-179961-1231625752_thumb.jpg

Huset fra gata

post-179961-1231625773_thumb.jpg

post-179961-1231625823_thumb.jpg

post-179961-1231625839_thumb.jpg

Gammeldags stue, men koselig.

post-179961-1231625859_thumb.jpg

Hva skal man med PEISER???

post-179961-1231625888_thumb.jpg

Bassenget

post-179961-1231625904_thumb.jpg

Huset et fullt møblert, så kun de viktigste tinga kom med denne. Utrolig tøff vogn.

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
For. Et. Hus.

:eek:

Hva med en Jaguar XJ-R? Eventuelt den splitter nye Jaguar XF. Virker som om du prioriterer komfort over ytelse, så da får du like så greit gå for en superkomfort cruiser.

Man er nødt til å ha komfortabel bil her. Jeg vet ikke hva jeg synes om Jaguar, det blir enda litt mer gammeldags, og enda litt mindre dibedutter enn hva man får i andre biler føler jeg. Men den nye Jaguaren er litt anderledes på den teknologiske fronten, men det er noe med utseende som gjør at jeg ikke blir tiltrukket.

Lenke til kommentar

Ser at Audi har kommet med en V12 TDI versjon (høres jo helt RÅTT ut!!) av Audi Q7. Tror dere denne vil være tilgjengelig i USA? Isåfall så kjøper jeg den på flekken! Ihvertfall hvis disse bildene stemmer. (Sjekk ut det interiøret!)

post-179961-1231631707_thumb.jpg

post-179961-1231631722_thumb.jpg

post-179961-1231631732_thumb.jpg

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Men den nye Jaguaren er litt anderledes på den teknologiske fronten, men det er noe med utseende som gjør at jeg ikke blir tiltrukket.

For å kunne få et skikkelig bilde av hvordan XF ser ut, må man se den i virkeligheten. Helt utrolig hvor mye klasse den bilen der oser.

Ser at Audi har kommet med en V12 TDI versjon (høres jo helt RÅTT ut!!) av Audi Q7. Tror dere denne vil være tilgjengelig i USA? Isåfall så kjøper jeg den på flekken! Ihvertfall hvis disse bildene stemmer. (Sjekk ut det interiøret!)

post-179961-1231631722_thumb.jpg

Fantastisk smakløst interiør på akkurat det bildet der, hvit lakk og beige interiør funker ikke. Aner ikke når eller om den blir tilgjengelig i USA. Motoren er helt rå, buldrer skikkelig og den har en helt fantastisk, urealistisk mengde dreiemoment.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
X6 sliter med samme desigproblemet som Q7; vanvittig dårlig sammenheng i designet, uproporsjonert. I tillegg er X6 sånn rent konseptmessig en tåpelig bil. X5, derimot, det er lekker bil, det.

Vel, det er jo din smak da. :roll:

Forresten det interiøret i Q7'n blir ikke slik som på bildet. Og en farge er jo bare en farge. Selvsagt kan du få noe annet enn hvit/beige.

Mitt tips står fremdeles på Mercedes CLS, den er også veldig komfortabel slik du ville ha det.

Lenke til kommentar
X6 sliter med samme desigproblemet som Q7; vanvittig dårlig sammenheng i designet, uproporsjonert. I tillegg er X6 sånn rent konseptmessig en tåpelig bil. X5, derimot, det er lekker bil, det.

Vel, det er jo din smak da. :roll:

Ja. :)

'Nye' X5 er en fantastisk flott bil! Absolutt en bil jeg kunne tenkt meg :dribble: Men hvertfall her i stavanger er det blitt en dagligdags bil for de frustrerte fruene her. Men absolutt en flott bil! :thumbup:

Nå som du bor i USA kan du jo velge den flotte 4,8literen også... oohh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...