ahpadt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 M3 har en V8-er som utklasserer alt som finnes i det segmentet. Rødlinje på 8500RPM og en lyd som ikke ligner noen annen V8! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hva med denne: Audi A6 4,2l Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Glem europeisk bil når du bor i USA: Nye Camaro`n Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Glem europeisk bil når du bor i USA:Nye Camaro`n Kan bli strevsomt å få ungen inn og ut av barnesetet bak i en coupé. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er jo samboeren hans` jobb.... Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det er jo samboeren hans` jobb.... Regner med du er singel? Hadde jeg kjøpt en slik bil, og samboern min skulle hive ungen baki der for hver gang, så hadde jeg kun hatt halvparten av tinga mine idag... Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Var ute å prøvekjørte en A8 idag (ikke der jeg "kjøpte" A4'n ) Må si jeg ble riktig imponert! Den bilen begynner jo å dra på årene nå, men fyttikatta for en bil å kjøre! Det satt "kun" en 3liters diesel i den, men den var mer enn kraftig nok. Jeg lurer på om jeg ikke skal holde meg til Audi.. jeg har sansen for de fleste modeller som hører til Audi så jeg tror ikke jeg skal forandre meg ved å ta noe annet. Men ha ei flott helg, på mandag flyr jeg over til litt varmere strøk. Endret 3. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om du skal holde deg til Audi, gå for en S8! God tur. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Om du skal holde deg til Audi, gå for en S8! God tur. Hmm det finnes jo også en W12 versjon av A8. Skal ikke S8'n være det ultimate? S8'n er vel bare litt mer sportslig da kanskje? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) *host* Audi RS6 *host* Jeg stemmer uansett for //M Endret 3. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Okei, RS6, RS4, S8 eller den W12-saken versjonen som nevnes. Jeg ville iallfall slitt stort med å bestemme meg for bil med det budsjettet på den siden av atlanteren, og ønsker deg all mulig lykke med bilvalget. Måtte det bli en knallbil du på ingen måte hadde hatt råd til her hjemme. Endret 3. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg ville faktisk anbefalt deg å lease, slik som du var inne på. Da kan du jo få prøvd mange fete biler uten å forplikte deg helt. M5, Rs6, Rs4, S8, C63 amg. Er mange fete biler som helt sikkert gå an å lease. 6mnd med hver bil hadde vært ultimat. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Jeg ville faktisk anbefalt deg å lease, slik som du var inne på. Da kan du jo få prøvd mange fete biler uten å forplikte deg helt. M5, Rs6, Rs4, S8, C63 amg. Er mange fete biler som helt sikkert gå an å lease. 6mnd med hver bil hadde vært ultimat. Skal forhøre meg litt om leasing idag. Må få gjort slikt før samboern og ungen kommer... hehe. Bil er ikke akuratt førstepriortet hos damer og små barn. Jeg var fremme tidlig i cali. og ble hentet av sjefen i dette monsteret: Jeg vet det er en Lexus, men hva mer heter den? Den var bare helt fenomenal! Massasje i seter osv osv. Jeg fikk også se en bilbutikk som ikke er helt lik de vi har hjemme i Norge. Jeg fant i hvertfall monsteret mitt: Endret 6. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Den Lexusen er en LS - såvidt jeg kan se en 600h L. Har desverre ikke kjørt den selv, men den skal visst være fantastisk. Har bare prøvd lillebroren GS450h, og den gjorde at jeg forelsket meg i hybrid-konseptet. Ikke på grunn av miljøet, men på grunn av bunndraget. A8/S8 er også herlige biler, men jeg tror faktisk jeg ville valgt en LS foran en A8. "Liggestolen" bak passasjerstolen får du bare i den lange versjonen. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Hva mener dere? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Står jo ikke //M3 på den?!! Den er grei den, men spør du meg så er den unyttig stor for en familie som bare trenger plass til 1 eller 2 kids. Har du kjøpt den? Endret 9. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Står jo ikke //M3 på den?!! Den er grei den, men spør du meg så er den unyttig stor for en familie som bare trenger plass til 1 eller 2 kids. Har du kjøpt den? Hehe jeg vurderer å kjøpe den... problemet er at det er en SUV. Samboern syns dem er så store i byen, men nå er det litt forskjell på Norge og USA Men den var utrolig god å kjøre, og sittestilligen var PERFEKT! Men skal ta en prøvetur i en 4,2 FSI også, bare for å se om det er stor forskjell fra 3,6. Jeg er nødt til å ha noe å gjøre når ikke resten av familien er her enda... Imorgen har jeg avtalt om prøvekjøring av Bmw X6. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva mener dere? Jeg mener min interesse for denne tråden falt betraktelig nå Riktignok er Audi Q7 bilverdenens svar på en flodhest, men de andre bilene som har vært diskutert her var langt mer eksotiske syns jeg. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Må si meg enig med magnum der. Når du først har muligheten til å kjøpe en dyr bil, hvorfor ikke benytte den sjansen til å kjøpe noe litt mer "eksklusivt" enn en Q7 Hvis jeg hadde vært i samme situasjon hadde nok valget falt på et leketøy fra tyskland, ala BMW M3 eller Porsche 911 Så får du heller kjøpe en bil til kona også da Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Q7 er klumpete, uproporsjonert og generelt lite pen. Tar en Allroad over Q7, når som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå