S-Line Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Denne her var jo bare helt nydelig: Bentley CFS Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Her har du en Flying Spur. 89.000USD, som med dagens kurs vil si 635.460 NOK. Kjørt 34.000km. Var det ikke noe sånt du hadde bestilt a4 for ? Edit: Hehe, kom akkurat på hvordan jeg finner deg i California. Bare å lete etter en Bentley Flying Spur med barnesete i Kunne nesten vært en reklame: "Det er godt å være norsk i USA". Endret 28. desember 2008 av rublings Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Her har du en Flying Spur. 89.000USD, som med dagens kurs vil si 635.460 NOK. Kjørt 34.000km. Var det ikke noe sånt du hadde bestilt a4 for ? Hehe jo Lurer bare på hva samboern sier til slikt. Hun liker ikke at vi skal "vise oss frem". (At vi kjører dyre biler) Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis hun ikke har særlig peil så kan du bare si at du fikk den for 30.000$. She will never know Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hehe jo Lurer bare på hva samboern sier til slikt. Hun liker ikke at vi skal "vise oss frem". (At vi kjører dyre biler) Hvis du går for Bentley, så må du si til selgeren at det stod mellom den og en 2 liters Audi A4 til samme pris. Prøv gjerne å få reaksjonen på film. Lenke til kommentar
fleric Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) En Q7 med 4.2FSI V8 TIP Q (350hk) får du til 59,220$ 0-100km/t 7.1sek. Det er i hvert fall ikke en bil som skiller seg ut i USA.Xenon, 20"-felger, NAVI, Bluetooth, Bose ++++ er standard. Sirius-satelittradiomottaker også standard! Det må du uansett bil få deg, funker så i kulæ der borte! Leide en A6 på vestkysten 1,5 uke i fjor med dette, helt genialt. 134 kanaler uten støy og tull Endret 28. desember 2008 av fleric Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 En Q7 med 4.2FSI V8 TIP Q (350hk) får du til 59,220$ 0-100km/t 7.1sek. Det er i hvert fall ikke en bil som skiller seg ut i USA.Xenon, 20"-felger, NAVI, Bluetooth, Bose ++++ er standard. Sirius-satelittradiomottaker også standard! Det må du uansett bil få deg, funker så i kulæ der borte! Leide en A6 på vestkysten 1,5 uke i fjor med dette, helt genialt. 134 kanaler uten støy og tull Jeg får ikke lov til å ha SUV... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Du får en nesten ny Audi S8 for samme prisen som den Flying Spur'en jeg linket til, 89.000$. Kanskje dette er en bil som skiller seg mindre ut? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Du får en nesten ny Audi S8 for samme prisen som den Flying Spur'en jeg linket til, 89.000$. Kanskje dette er en bil som skiller seg mindre ut? Den var jo bare helt nydelig da! Men man får vel andre interiørfarger enn hvit i en slik? Nytter ikke med en slik farge når man har barn... søler med is og brus osv... Endret 28. desember 2008 av S-Line Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det kan kanskje være en fordel å spare litt penger på innkjøp av splitter ny USA-bil for å legge av til noe tilsvarende når du kommer hjem? Tror det blir en gedigen nedtur hvis du går fra S8 til A4 om to år Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Såklart får man det. Bare å lete litt det Var bare en pekepinn på hva man kan få for litt penger. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Det kan kanskje være en fordel å spare litt penger på innkjøp av splitter ny USA-bil for å legge av til noe tilsvarende når du kommer hjem? Tror det blir en gedigen nedtur hvis du går fra S8 til A4 om to år Hehe det blir nok ikke noe problem. Firmaet jeg jobber i gir meg 20/25k netto i måneden for å leie huset mitt til folk som kommer her for å jobbe. De pengene blir satt av til sparing av bil til jeg kommer hjem. Jeg har jo heller ikke utgifter med huset jeg "får" der borte da alt blir betalt. Jeg får jo i tillegg betalt for jobben jeg gjør der borte Men vi mister også en inntekt da samboern min ikke har planer om å jobbe der borte... kvinnfolka blir bare latere og latere (Håper hun ikke ser dette..!) Endret 28. desember 2008 av S-Line Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (aner ikke hvor i landet du flytter, men uansett): http://chicago.craigslist.org/wcl/ctd/966937637.html - du får en helt fabrikkny M3 til ca $60000. Du må tenke at du kun har én sjanse i livet for å kjøpe noe skikkelig fint. EDIT: Fant ut hvor du flytta - california ja. Fint der. Quoter meg selv: BMW M3. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skjønner skjønner. Høres ut som en god deal Har en onkel som har blitt sendt til Kina på jobb nå, og han har noe tilsvarende hva gjelder bolig og bil. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (aner ikke hvor i landet du flytter, men uansett): http://chicago.craigslist.org/wcl/ctd/966937637.html - du får en helt fabrikkny M3 til ca $60000. Du må tenke at du kun har én sjanse i livet for å kjøpe noe skikkelig fint. EDIT: Fant ut hvor du flytta - california ja. Fint der. Quoter meg selv: BMW M3. Den var jo fantastisk! Har litt power å rutte med der Men vil det lønne seg å lease eller kjøpe bil der borte? Jeg tenker hvis jeg leaser så kan jeg ha den 1 år før jeg leaser en ny det siste året? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 en ting som kan være verdt å tenke på er at hvis du kjøper en for fin og dyr bil får du den kansje ikke solgt den igjen med tanke på finanskrisa. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Mitt tips er Mercedes CLS. 5.5 liter 382-horsepower Og forresten, du kan ha hvilken bil du vil der borte, janteloven eksisterer ikke og det er vannvittige biler i kø over alt. Så tror ikke du får uønsket oppmerksomhet, hvis du ikke kjøper en Enzo da. Endret 29. desember 2008 av Hyperio Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 en ting som kan være verdt å tenke på er at hvis du kjøper en for fin og dyr bil får du den kansje ikke solgt den igjen med tanke på finanskrisa. Det er derfor jeg lurer på om jeg bare skal lease. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Lease en M3! Høres ut som du har lyst på M3... hehe Kanskje en M3 sedan og en E-klasse 350 til samboern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå