Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Q7 med 4.2FSI V8 TIP Q (350hk) får du til 59,220$ :) 0-100km/t 7.1sek. Det er i hvert fall ikke en bil som skiller seg ut i USA.Xenon, 20"-felger, NAVI, Bluetooth, Bose ++++ er standard. Sirius-satelittradiomottaker også standard! Det må du uansett bil få deg, funker så i kulæ der borte! Leide en A6 på vestkysten 1,5 uke i fjor med dette, helt genialt. 134 kanaler uten støy og tull :)

Endret av fleric
Lenke til kommentar
En Q7 med 4.2FSI V8 TIP Q (350hk) får du til 59,220$ :) 0-100km/t 7.1sek. Det er i hvert fall ikke en bil som skiller seg ut i USA.Xenon, 20"-felger, NAVI, Bluetooth, Bose ++++ er standard. Sirius-satelittradiomottaker også standard! Det må du uansett bil få deg, funker så i kulæ der borte! Leide en A6 på vestkysten 1,5 uke i fjor med dette, helt genialt. 134 kanaler uten støy og tull :)

Jeg får ikke lov til å ha SUV... :p

Lenke til kommentar
Du får en nesten ny Audi S8 for samme prisen som den Flying Spur'en jeg linket til, 89.000$. Kanskje dette er en bil som skiller seg mindre ut? :)

Den var jo bare helt nydelig da! Men man får vel andre interiørfarger enn hvit i en slik? Nytter ikke med en slik farge når man har barn... søler med is og brus osv... :p

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Det kan kanskje være en fordel å spare litt penger på innkjøp av splitter ny USA-bil for å legge av til noe tilsvarende når du kommer hjem? Tror det blir en gedigen nedtur hvis du går fra S8 til A4 om to år :p

Hehe det blir nok ikke noe problem. Firmaet jeg jobber i gir meg 20/25k netto i måneden for å leie huset mitt til folk som kommer her for å jobbe. De pengene blir satt av til sparing av bil til jeg kommer hjem. Jeg har jo heller ikke utgifter med huset jeg "får" der borte da alt blir betalt.

Jeg får jo i tillegg betalt for jobben jeg gjør der borte :p Men vi mister også en inntekt da samboern min ikke har planer om å jobbe der borte... kvinnfolka blir bare latere og latere ;) (Håper hun ikke ser dette..!)

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
(aner ikke hvor i landet du flytter, men uansett):

http://chicago.craigslist.org/wcl/ctd/966937637.html - du får en helt fabrikkny M3 til ca $60000.

Du må tenke at du kun har én sjanse i livet for å kjøpe noe skikkelig fint. :)

EDIT: Fant ut hvor du flytta - california ja. Fint der.

Quoter meg selv: BMW M3.

Den var jo fantastisk! Har litt power å rutte med der :p Men vil det lønne seg å lease eller kjøpe bil der borte? Jeg tenker hvis jeg leaser så kan jeg ha den 1 år før jeg leaser en ny det siste året?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...