Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Burde ikke være noe problem å finne potter som er like fine eller finere enn disse S-line pottene. Forøvrig så er det man får i eksteriørpakka som følger: annen støtfanger foran, krom rundt tåkelysene, annen nedre del støtfanger bak, S-line emblemer på forskjerm (også med i S-line sportspakke)

...noe som er veldig lite i forhold til hvor mye pakken koster (13 lapper ellerno?) :\

Helt enig i at den pakka er dyr, men om man tar seg råd til å kjøpe bil til ~600k(ostepåpp) så er vel ikke 13k for å heve utseende noen hakk, skille seg litt ut fra alle A4r som kommer til å rulle på veiene så ille... Om man skal bytte disse tingene i etterkant blir det nok ikke så veldig mye billgere... Det meste av priser av audis ekstrautstyrsliste kan vel diskuteres....

Skikkelige skinnseter > potter som man kan bestille fra delekatalog etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der var bilen avbestilt gitt... :ermm: Jeg fikk svar på jobbsøknaden om å bli "forfremmet", så nå må jeg pakke alt jeg har og flytte til "kriserammede" USA :p

Det er så utrolig kjipt, og ikke tro selgeren ble så glad heller:p Heldigvis var ikke konfig. kommet inn i systemet enda så jeg slapp litt utgifter med avbestillingen.

Men nå får jeg dekket 30 000$ til bil, så jeg har jo litt å gå på. Jeg går nok for ganske så lik konfig. med A4 der borte, bare jeg hopper et hakk opp i motor eller noe. Bilene er litt billigere der enn her :p

Men ønsk meg lykke til i ny jobb, så kommer jeg kanskje tilbake å skriver opp min nye A4 når jeg har flyttet bort. (California)

Lenke til kommentar
Men ønsk meg lykke til i ny jobb, så kommer jeg kanskje tilbake å skriver opp min nye A4 når jeg har flyttet bort. (California)

Gratulerer med ny jobb! California høres langt mer behagelig ut enn kalde Norge akkurat nå.

Men du kan jo ikke kjøre en småbil som A4 der borte ;)

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar

Gratulerer med ny jobb! California høres langt mer behagelig ut enn kalde Norge akkurat nå.

Men du kan jo ikke kjøre en småbil som A4 der borte ;)

Nei du mener jeg vil bli sett ned på da? :p Jeg får ikke lov å kjøpe SUV av samboern så jeg har ikke peiling...

Ville faktisk ikke kjapt en A4 i California. For det første ser alle biler som selges i USA "bugga" ut. Og det er synd, for A4 fortjener virkelig ikke det. For det andre trenger man en cruiser over there og kanskje heller en bil med bakhjulsdrift.

Slik jeg ser det, er det bare oransje blinklys og litt mindre utstyr.

Lenke til kommentar
Nei du mener jeg vil bli sett ned på da? :p Jeg får ikke lov å kjøpe SUV av samboern så jeg har ikke peiling...

Hehe. En A4 blir jo størrelsemessig som en Think å regne her på berget. For $ 30 000 kan du jo f.eks. få en brukt VW Feiten W12.

Jeg skal nok bruke mer enn hva jeg får. Regner med å bruke 25-30 000$ ekstra, så kjøper jeg også en bil til dama.

Hehe. En A4 blir jo størrelsemessig som en Think å regne her på berget. For $ 30 000 kan du jo f.eks. få en brukt VW Feiten W12.

Den bilen er jo bare helt nydelig!

Lenke til kommentar
Jeg skal nok bruke mer enn hva jeg får. Regner med å bruke 25-30 000$ ekstra, så kjøper jeg også en bil til dama.

Den bilen er jo bare helt nydelig!

Hvis det ikke er noe krav om at bilen må være fabrikkny, så er det jo mye fint du kan få på bruktmarkedet. Til priser vi bare kan drømme om her hjemme. Hvis jeg først skulle slått meg ned i USA ville jeg nok gått for en bil jeg ellers ikke ville hatt muligheten til å kjøpe i Norge.

Jeg syns Phaeton er veldig tøff. Den har på en måte overtatt rollen som "bundestank" etter W140 S-klassen. Andre kjappe eksempler på "USA-vennlige" biler er jo A8 V8, S55 AMG, CLS 500 og 750i.

Lenke til kommentar
Jeg vil flytte til USA, med Norge-vennlig lønn. :)

Ja jeg er heldig der ;) Ikke bare får jeg bo gratis i et flott hus, men også ha mye mindre utgifter til mat, bil osv + jeg får norsk lønn. Litt må jo ofres som familie og venner.

Men jeg tenkte litt på det du sa Magnum, kjøpe en bil jeg ellers ikke ville kjøpt her hjemme. Har alltid drømt om en Bentley... hehe, tiden får vise. Om 3 uker skal jeg bort å innvie mitt nye hjem og mitt nye kontor.

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Grattis med ny jobb!

Da har du å oppdatere oss på hvilken bil som blir kjøpt inn :thumbup:, og det er best for deg at det blir noe med POWER når du først har muligheten.

Jeg velger nok noe med litt kraft ja. Var ute å kjørte min fetters nye Mondeo idag. (140hk eller noe) det er ikke godt nok når man kan trykke pedalen helt inn uten å føle suget... hehe.

Lenke til kommentar
Blir du der på ubestemt basis, eller er det for en begrenset tidsperiode på noen få år?

2 år til å begynne med. Det er derfor jeg får dekket hus og penger til bil. (og andre utgifter til barn og slikt)

Bentley GT til lavere pris enn du planla å kjøpe A4 for.

Startprisen er 75.000$ som med dagens kurs er 535.500 NOK. Et ord; SYKT!

Edit: Kjørt 14500km!!! Vil flytte til USA :(

Kom ikke noe opp på linken. Men jeg må ha 5-dørs. (Flying Spur heter vel den?)

Jeg ble missunnelig når du bestilte ny A4, GJETT om jeg ble nå ;o

Hehe, du får bare stå på ;)

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Kom ikke noe opp på linken. Men jeg må ha 5-dørs. (Flying Spur heter vel den?)

Flying Spur ligger vel for det meste på feil side av $ 100 000, men sett i forhold til hva den ville kostet på norske skilter er det jo minst halv pris. Nå deler jo Continental GT og Flying Spur både motor og plattform med Phaeton W12 - en bil som du så at man får til prisen av en ny Polo her til lands - men selvfølgelig blir det jo noe eget med Bentley-merket.

http://www.youtube.com/watch?v=KmGNRMOpg7E

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...