Baba2 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det er vel ikke du som har kjørt for fort i Florida?? DAGBLADET Endret 14. mai 2009 av Baba2 Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det var en person som hadde lånt bilen som herjet med den, ikke eieren, dessuten hendte dette i Florida, men tenkte selv på denne tråden da jeg så artikkelen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er vel ikke du som har kjørt for fort i Florida?? DAGBLADET Tviler på det er hans bil. Avataren sier California (Vestkysten), mens Florida ligger på østkysten om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er vel ikke du som har kjørt for fort i Florida?? DAGBLADET Tviler på det er hans bil. Avataren sier California (Vestkysten), mens Florida ligger på østkysten om jeg ikke tar helt feil. Mener også at han ikke er så gammel heller. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Hehe morsomt. Det var nok ikke meg nei Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ah det var bra. Håper det går bra med deg og bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå