Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Må si at jeg ble overrasket når du greide å gjette bilen "ostepåpp"!

Dodgen er en meget grei bil, og det er fint å ha 2 ekstra seter når vi får besøk av foreldre og slike ting. Praktisk og god bil til en billig penge.

Det eneste som må gjøres er å polere bort det verste av flekkene på bumperen bak.

Men her er bilder av skjønnheten!

post-179961-1238454952_thumb.jpg

post-179961-1238455348_thumb.jpg

post-179961-1238455527_thumb.jpg

post-179961-1238455735_thumb.jpg

post-179961-1238455785_thumb.jpg

post-179961-1238455828_thumb.jpg

post-179961-1238455869_thumb.jpg

post-179961-1238455907_thumb.jpg

post-179961-1238455949_thumb.jpg

post-179961-1238455988_thumb.jpg

post-179961-1238456037_thumb.jpg

post-179961-1238456070_thumb.jpg

Det kommer også to små filmsnutter :)

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3,5l V6. Mye romlelyd og lite action egentlig...

Fin lyd i forhold til de dieselversjonene man får her til lands, men sleng heller ut noen filmer av W12'eren din ;)

Skal se hva jeg kan få til. Bilen står på firmaet nå slik at jeg slipper så høy forsikring blablabla... de vil ikke ha råkjøringsvideoer av "sine" biler på internett. Vet ikke hvorfor, men her blir man saksøkt eller noe for alt :p

Men skal se om jeg klarer å fikse en liten snutt :)

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Tenk for en nedtur det blir om du drar til Norge igjen nå, når du synes det var lite action i en bil med 230 hk.

Jeg ønsker også en film av den stiligste bilen. ;)

230 amerikanske hester er ikke det samme som 230 tyske for å si det slik :p Men huff ja... da er det tilbake til en 2 liters eller noe :p men jeg koser meg mens jeg kan ;)

Lenke til kommentar

Nå ser det ut som at jeg må inn med Dogden...

Måtte nærmest bråbremse ved et stopp skilt, og da hører jeg bare et brak bak meg. Den venstre delen av baksetet var smalt opp i den posisjonen den er i når man skal inn og ut til de bakerste setene. Kulelagerne eller hva det nå er, har altså røket. Så nå og ruller det frem og tilbake når man kjører.

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trodde Journey var tidenes plastikkminivan, men den er jo faktisk ganske fet. Gratulerer med bil. :D

Hehe, er noe hardplast men ting knirker hvertfall ikke...

Har en liten snutt av Bentleyen ute nå. Er ikke store greiene, men da denne bilen ikke "tilhører meg", fikk jeg ikke gjøre noe mer da firmaet ikke vil ha slike filmer ute. Skiltet skulle egentlig også vært avmontert, men det var mye jobb :p

Jeg var heldig å fikk en parkeringsplass ved noen stolper slik at jeg fikk litt ekstra stor plass til beistet mitt :cool:

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Meget pen bil, men skuffende video. Du får la oss få en bitteliten akselerasjonsvideo fra innsiden eller noe slikt. :p

Har du bare skilt bak?

Tror det er 39 stater man ikke trenger å ha skilt foran. Ikke ville det blitt fint på min!

Beklager for skuffende video, men jeg får ikke lov til å gjøre mer av det. Dette er USA :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå er alt fikset med Dogden så vi er veldig fornøyde!

Ser på denne tråden som avsluttet, men hjelp gjerne til med å komme med synspunkter til en pensjonistbil til min far. (Se på lista i bilforumet) :)

Takker for all hjelp og hyggelige kommentarer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...