Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den Cadillacen var langt i fra fin. Da ville jeg heller valgt en Peugeot 206 :p

Men hva er vits i en så stor og tørst bil.

Men hva er vitsen med en så liten drittbil??

Nå kan jeg ikke utale meg om nye peugeoter med mamma har en 206 00-mod og den + snø = mye morro.

Så du spurte om hjelp til en ford scorpio, DET er drittbil det.

Lenke til kommentar

Nå er vell dette mye smak og behag, men jeg ser liksom ikke poenget at hver tredje amerikaner skal kjøre rundt i en bil av typen Cadillac på bildet, Ford Excursion, Explorer, Chevrolet Suburban, Tahoe osv.

Hvorfor ikke nøye seg med en BMW 335 eller noe i den duren?

Lenke til kommentar
Nå er vell dette mye smak og behag, men jeg ser liksom ikke poenget at hver tredje amerikaner skal kjøre rundt i en bil av typen Cadillac på bildet, Ford Excursion, Explorer, Chevrolet Suburban, Tahoe osv.

Store mennesker må kjøre store biler :p

Men det jeg legger merke til på biltester og slikt så blir dem aldri fornøyde med andre biler enn sine egne. Så en test av nye Bmw 328i og en Audi A6 3,2FSI. "Det er ikke nok kraft i bilen". Ikke nok kraft med slike motorer?? WHAT!?!

Lenke til kommentar

Store mennesker må kjøre store biler :p

Men det jeg legger merke til på biltester og slikt så blir dem aldri fornøyde med andre biler enn sine egne. Så en test av nye Bmw 328i og en Audi A6 3,2FSI. "Det er ikke nok kraft i bilen". Ikke nok kraft med slike motorer?? WHAT!?!

Tragisk. Hva bruker de hestene til. Jeg skjønner det er litt morsommere enn de standard 115 hestene vi har på Passaten i Norge, men alt over 200 er ganske bra på en normal bil. Sko jeg hatt en diskre bil med litt krefter i ville jeg gått for en Audi RS6 stasjonsvogn. 580 hest i en "familie bil" må vell være godt nok for en amerikaner vell?

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei og hopp!

Nå står konebilen og skinner i innkjørselen! :cool:

Tipper noen kanskje vil bli litt skuffet av bilvalget, men med større familie og mer pengebruk deretter så sier det seg selv at jeg ikke kan handle det råeste :p

Kjøpte en brukt demobil som kun var kjørt 200 miles. Fikk den grisebillig! Sånn er det når de har 100stk av den stående... :p

Bilder har jeg tatt og kommer, men jeg venter til jeg får lastet opp en liten videosnutt nevøen min filmet etter vi henta bilen.

Dere får bare vente på mer info ;) Klarer dere denne?? :tease:

post-179961-1238440690_thumb.jpg

Endret av S-Line
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...