Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Bensinmotorene tror jeg. 1,8 Turbo f. eks.

Ser på audi konfigurasjonen på nettet og da fikk jeg kun 2 sammensatte potter med 2liters TFSI 180hk. Man burde jo få en på hver hvis man velger den! Men nå vet ikke jeg hvor riktige de illustrasjonsbildene er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke motorer gjør at man får en eksos på hver side? (Audi A4)

Ingen Norges-vennlige motorer. Er bare 3.2 V6 man får det med. Det nest beste blir at du går for s-line eksteriørpakke, da får du kromma potter. :)

Ser ut som 2,7liters Diesel har det hvertfall.

Lenke til kommentar

Ingen Norges-vennlige motorer. Er bare 3.2 V6 man får det med. Det nest beste blir at du går for s-line eksteriørpakke, da får du kromma potter. :)

Jaggu, men om du skulle gått for den motorkonfigurasjonen ville du pusha budsjettet ditt ganske mye.

Lenke til kommentar

Jaggu, men om du skulle gått for den motorkonfigurasjonen ville du pusha budsjettet ditt ganske mye.

Ja jeg ser det. Får ikke brukt kreftene i den motoren her i Norge uansett.

Lenke til kommentar

Ville nok anbefalt en 1.8T (160hk) med Quattro eller 2.0T (180hk) med multitronic - da har du rom for ekstrautstyr. Du får velge selv hva som er viktigest - firehjulstrekk eller automat.

Utstyret i A4en på bildene jeg viste: valcona skinn for s-line, navigasjon, xenonlamper, integrert telefon, sort pianolakk-dekor og noe mer, husker ikke helt. Er ikke mye han ikke hadde krysset av på utstyrslista. Han angret dog på at han ikke gikk for bang & olufsen lydsystemet.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Ville nok anbefalt en 1.8T (160hk) med Quattro eller 2.0T (180hk) med multitronic - da har du rom for ekstrautstyr. Du får velge selv hva som er viktigest - firehjulstrekk eller automat.

Automat er noe jeg skal ha. Firehjulstrekk kan jeg fint klare meg uten, har ikke noe trøbbel med å komme meg til hytta. 2liters TFSI'n er det jeg helst sikler på.

Er det uhøflig å ringe en selger privat om å få prøvekjøre A4'n imorgen (ja, en søndag) hvis jeg sier jeg skal kjøpe Audi?

Lenke til kommentar
De har vel neppe åpent på søndager, selv om det er rett før jul... :p Må nok nesten vente til mandag.

vel, selgeren gav meg sitt private nr. og sa at jeg måtte bare ringe om prøvekjøring av bil når som helst. Men det sier vel bare hvor desperate de er etter å få solgt.

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
knall rød 1,8T Avant.

Jeg syns det er flott at noen tør kjøpe Audi i noe annet enn disse fargene:

audicolourchart.jpg

haha! Det er jo sølv jeg har lyst på! :p

Skal du ha deg a4/a6, må du ha stasjonsvogn! :)

Nei aldri i livet! Da kan det bare være med hele bilkjøpet om jeg skal cruise rundt i slikt. A4 stasjonsvogn har en alt for rund rumpe i forhold til den flotte fronten.

Endret av S-Line
Lenke til kommentar

Fyttigrisen så fet A4'n var i knall rød!! Må også si at den var hakket skarpere i kjørefølelsen også i forhold til A6'n. Samboern min ble også importert over A4'n, noe som er et godt tegn :p

Førstepost er redigert. Nå blir det A4 fra Møller om ikke lenge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...