S-Line Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Da går jeg heller for den nye typen. Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 sukk, jeg som foreslå CLS og 6-serie for et par sider tilbake men fikk bare en avfeiing CLS er i mine øyne en av de vakreste 5dørene der ute. 6-serie, mycket fin bil =) Cab er jo ikke å forakte, virker ikke som om du må ut og skrape bilen i -5 for å si det sånn. Skrapet bilen 4 ganger idag, før jeg skulle til skolen, hjem fra skolen, før jeg skulle til kompis, hjem fra kompis. mitt tips til deg: Hold deg der borte, du klarer deg uten brunosten og melkesjokoladen. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 sukk, jeg som foreslå CLS og 6-serie for et par sider tilbake men fikk bare en avfeiing CLS er i mine øyne en av de vakreste 5dørene der ute. 6-serie, mycket fin bil =) Cab er jo ikke å forakte, virker ikke som om du må ut og skrape bilen i -5 for å si det sånn. Skrapet bilen 4 ganger idag, før jeg skulle til skolen, hjem fra skolen, før jeg skulle til kompis, hjem fra kompis. mitt tips til deg: Hold deg der borte, du klarer deg uten brunosten og melkesjokoladen. Ting kan forandre seg vet du... hehe. Er ikke bra før man får prøvd dem. Vel, melkesjokolade kan jeg få tilsendt så jeg blir nok her en liten stund Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bor du i nærheten av kriminelt belastede områder som Los Angeles og San Fransisco? Med tanke på din skumle opplevelse på forrige side. Jeg hadde faen ikke turt å kjøre Bentley i Los Angeles på kvelden. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg hadde faen ikke turt å kjøre Bentley i Los Angeles på kvelden. S-Line får ta feriepengene sine og investere i pansring av bilen. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Bor du i nærheten av kriminelt belastede områder som Los Angeles og San Fransisco? Med tanke på din skumle opplevelse på forrige side. Jeg hadde faen ikke turt å kjøre Bentley i Los Angeles på kvelden. Hehe nei heldigvis ikke, men et lite stykke utfor så kommer man til slike plasser. Hva mener dere om denne smekre saken: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den Lexus-en er kjent som en av de dårligeste cabene i manns minne. Hold deg langt unna den. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Den Lexus-en er kjent som en av de dårligeste cabene i manns minne. Hold deg langt unna den. Jasså? Trodde Lexus var et merke å stole på jeg? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den Lexus-en er kjent som en av de dårligeste cabene i manns minne. Hold deg langt unna den. Jasså? Trodde Lexus var et merke å stole på jeg? Er mer hvordan motoren er etc hvordan bilen kjører. Ikke vurder en bil bare på utseende og merke. Bare kjøp noe annet. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Den Lexus-en er kjent som en av de dårligeste cabene i manns minne. Hold deg langt unna den. Jasså? Trodde Lexus var et merke å stole på jeg? Er mer hvordan motoren er etc hvordan bilen kjører. Ikke vurder en bil bare på utseende og merke. Bare kjøp noe annet. Jeg føler meg så klistret til å velge noe "kjedelig" føler jeg! Vi har lyst på en sprek cabrio/coupe. Noen forslag utenom de tyske godsakene jeg har sett på før? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kanskje en fransk en? De er vel fine, med mindre du skal ha dem over lengre tid Peugeot har jo noen lekre modeller. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Kanskje en fransk en? De er vel fine, med mindre du skal ha dem over lengre tid Peugeot har jo noen lekre modeller. Er ikke franske biler utrolig kjipe? Har du linker til eksempler? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kanskje en fransk en? De er vel fine, med mindre du skal ha dem over lengre tid Peugeot har jo noen lekre modeller. Franske biler er vel knapt nok å oppdrive i USA. Jeg kjører fransk selv, men aldri i verden om jeg ville valgt noe sånt hvis jeg kunne velge mellom alt det billige man har der borte. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ikke det at jeg har så mye peiling på franske biler, men syns 307 CC er ganske fin. Leide selv en 307SW i fjor sommer, og ble faktisk positivt overrasket. Den var ganske god å kjøre. Kjørte vel en 160mil, og den passet greit for meg på nesten 2m @Magnum: Kanskje ikke. Han spurte jo etter forslag, så Mazda MX-5 (Top 10 Greatest ever på Discovery). Endret 7. februar 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg har til gode å se en fransk bil jeg i det hele tatt hadde vurdert om jeg var i ditt tilfelle. På ebay motors fant jeg hele en Peugeot, mens her i Norge er det mest spenstige en Peugeot 407 Coupe. Edit: 307 CC er grusomt lite pen. Endret 7. februar 2009 av Atald Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Dette er og blir årets konebil: Link Atald: Hver sin smak. Endret 7. februar 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg føler meg så klistret til å velge noe "kjedelig" føler jeg! Vi har lyst på en sprek cabrio/coupe. Noen forslag utenom de tyske godsakene jeg har sett på før? Hva med Ford Mustang? Artig bil som er sprek nok med riktig motorvalg. Dersom du fortsatt tenker å bruke $30k så kan du komme i mål med en ny GT for rundt den prisen. Ser også at noen nevner franske biler, men det er vel ikke å oppdrive her borte i det hele tatt. Lenke til kommentar
drz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 bmw 6 serie / cls er da langt ifra kjedelig =) Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg føler meg så klistret til å velge noe "kjedelig" føler jeg! Vi har lyst på en sprek cabrio/coupe. Noen forslag utenom de tyske godsakene jeg har sett på før? Hva med Ford Mustang? Artig bil som er sprek nok med riktig motorvalg. Dersom du fortsatt tenker å bruke $30k så kan du komme i mål med en ny GT for rundt den prisen. Ser også at noen nevner franske biler, men det er vel ikke å oppdrive her borte i det hele tatt. Mustangen falt ikke helt i smak hos henne. Den ble nok litt for mandig... hehe Men nå setter jeg denne tråden litt på hold, for det blir ikke bilkjøp før i slutten av Mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå