Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det en liten stund siden jeg har vært innom her gitt. Vi er ikke lenger interessert i Lincoln' da vi ikke ble enige om pris hos selger.

Har prøvd et par biler, men her er to favoritter:

Mercedes CLS.

post-179961-1233961194_thumb.jpg

post-179961-1233961197_thumb.jpg

post-179961-1233961205_thumb.jpg

Bmw 645 cab.

post-179961-1233961213_thumb.jpg

post-179961-1233961216_thumb.jpg

post-179961-1233961219_thumb.jpg

post-179961-1233961222_thumb.jpg

post-179961-1233961225_thumb.jpg

Endret av S-Line
Lenke til kommentar
Helt klart CLS, MEN FÅ AV DE FELGENE! *dør inni seg*

Tuller du med meg? Felgene gjør jo hele bilen!

Usj, du har vært i USA alt for lenge! Blitt smittet allerede av chrome-bølgen... :hmm:

Hele poenget med CLS er jo diskré eleganse, vil ikke akkurat si at kromfelger et spesielt diskré, de skriker jo LOOK AT ME fra mange mils avstand... :p

Lenke til kommentar
Helt klart CLS, MEN FÅ AV DE FELGENE! *dør inni seg*

Tuller du med meg? Felgene gjør jo hele bilen!

Usj, du har vært i USA alt for lenge! Blitt smittet allerede av chrome-bølgen... :hmm:

Hele poenget med CLS er jo diskré eleganse, vil ikke akkurat si at kromfelger et spesielt diskré, de skriker jo LOOK AT ME fra mange mils avstand... :p

De er faktisk ikke så skrikende. Mener også at det var orginale Mercedes felger fra fabrikk :hmm:

Hva med en BMW M5 stasjonsvogn? Perfekte familiebilen :D

Eller kanskje en X6 ^^

Må opp i rundt $60k da. Blir litt ekstremt med en M5 som skal brukes til handleturer... :p

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for 645 cab, hvis det står mellom den og CLS. CLS er jo en fin bil, men i egenskap av å være en stor og stilig sedan syns jeg den er for "lik" Bentleyen du allerede har. Da mener jeg det er mer moro å med en cabriolet og få en helt annen kjøreopplevelse med taket nedet de gangene du måtte ønske det. Framfor å bare få en litt dårligere utgave av den du allerede opplever i hovedbilen.

Apropos ingenting. Finansavisen Motor tester Speed-versjonen av Bentleyen din i morgendagens utgave.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar
Jeg stemmer for 645 cab, hvis det står mellom den og CLS. CLS er jo en fin bil, men i egenskap av å være en stor og stilig sedan syns jeg den er for "lik" Bentleyen du allerede har. Da mener jeg det er mer moro å med en cabriolet og få en helt annen kjøreopplevelse med taket nedet de gangene du måtte ønske det. Framfor å bare få en litt dårligere utgave av den du allerede opplever i hovedbilen.

Apropos ingenting. Finansavisen Motor tester Speed-versjonen av Bentleyen din i morgendagens utgave.

Håper den kommer på nett da. Jeg kjøper nok ikke bil før i mars så jeg har litt tid.

Lenke til kommentar
For fak sake! Digg land å bo i, hvis man har jobb og penger :p

Hehe... det er mange steder hvor man låser dørene og IKKE stopper på rødt lys om kvelden skal jeg si deg. Hadde en skummel opplevelse for ikke mange dagene siden;

Jeg og noen kolleger var ute på middag, og når vi skulle kjøre hjem, så kjørte jeg inn feil gate... det var pokker meg skummelt. Du kan nesten si at de sto klare til å borre av hjula i neste lyskryss.

Endret av S-Line
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...