S-Line Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Sweeet bil! Får du den kun med FWD? AWD også, men trenger ikke det til bykjøring. Ville helst hatt RWD, men nå er det ikke noe racingbil... Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nå er det en liten stund siden jeg har vært innom her gitt. Vi er ikke lenger interessert i Lincoln' da vi ikke ble enige om pris hos selger. Har prøvd et par biler, men her er to favoritter: Mercedes CLS. Bmw 645 cab. Endret 6. februar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Helt klart CLS, MEN FÅ AV DE FELGENE! *dør inni seg* Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Helt klart CLS, MEN FÅ AV DE FELGENE! *dør inni seg* Tuller du med meg? Felgene gjør jo hele bilen! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med en BMW M5 stasjonsvogn? Perfekte familiebilen Eller kanskje en X6 ^^ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Helt klart CLS, MEN FÅ AV DE FELGENE! *dør inni seg* Tuller du med meg? Felgene gjør jo hele bilen! Usj, du har vært i USA alt for lenge! Blitt smittet allerede av chrome-bølgen... Hele poenget med CLS er jo diskré eleganse, vil ikke akkurat si at kromfelger et spesielt diskré, de skriker jo LOOK AT ME fra mange mils avstand... Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Helt klart CLS, MEN FÅ AV DE FELGENE! *dør inni seg* Tuller du med meg? Felgene gjør jo hele bilen! Usj, du har vært i USA alt for lenge! Blitt smittet allerede av chrome-bølgen... Hele poenget med CLS er jo diskré eleganse, vil ikke akkurat si at kromfelger et spesielt diskré, de skriker jo LOOK AT ME fra mange mils avstand... De er faktisk ikke så skrikende. Mener også at det var orginale Mercedes felger fra fabrikk Hva med en BMW M5 stasjonsvogn? Perfekte familiebilen Eller kanskje en X6 ^^ Må opp i rundt $60k da. Blir litt ekstremt med en M5 som skal brukes til handleturer... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva er det 6ern ligger på da? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hva er det 6ern ligger på da? $35k. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg stemmer for 645 cab, hvis det står mellom den og CLS. CLS er jo en fin bil, men i egenskap av å være en stor og stilig sedan syns jeg den er for "lik" Bentleyen du allerede har. Da mener jeg det er mer moro å med en cabriolet og få en helt annen kjøreopplevelse med taket nedet de gangene du måtte ønske det. Framfor å bare få en litt dårligere utgave av den du allerede opplever i hovedbilen. Apropos ingenting. Finansavisen Motor tester Speed-versjonen av Bentleyen din i morgendagens utgave. Endret 6. februar 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For fak sake! Digg land å bo i, hvis man har jobb og penger Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg stemmer for 645 cab, hvis det står mellom den og CLS. CLS er jo en fin bil, men i egenskap av å være en stor og stilig sedan syns jeg den er for "lik" Bentleyen du allerede har. Da mener jeg det er mer moro å med en cabriolet og få en helt annen kjøreopplevelse med taket nedet de gangene du måtte ønske det. Framfor å bare få en litt dårligere utgave av den du allerede opplever i hovedbilen. Apropos ingenting. Finansavisen Motor tester Speed-versjonen av Bentleyen din i morgendagens utgave. Håper den kommer på nett da. Jeg kjøper nok ikke bil før i mars så jeg har litt tid. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) For fak sake! Digg land å bo i, hvis man har jobb og penger Hehe... det er mange steder hvor man låser dørene og IKKE stopper på rødt lys om kvelden skal jeg si deg. Hadde en skummel opplevelse for ikke mange dagene siden; Jeg og noen kolleger var ute på middag, og når vi skulle kjøre hjem, så kjørte jeg inn feil gate... det var pokker meg skummelt. Du kan nesten si at de sto klare til å borre av hjula i neste lyskryss. Endret 6. februar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med en slik en? BMW M3 Cab ^^ Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 det er konebilen sin det! smg og greier. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med en slik en? BMW M3 Cab ^^ Som om min forlovede kjører rundt i byen med SMG kasse Men ellers nydelig bil! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hvorfor ikke? mye enklere å kjøre, da. ikke det at jeg tror hun ikke greier manuell Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 hvorfor ikke? mye enklere å kjøre, da. ikke det at jeg tror hun ikke greier manuell Hun vil bare kjøre, ikke holde på med noe "fancy" greier... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) bare sett kassa til det roligste automatiske steget og sett en bit med tape over knappen. hun er kanskje ikke interessert i å legge Tommy Rustad sladder rundt annhver kurve heller? hva med en vanlig 330Ci ? Endret 7. februar 2009 av toro2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hold deg langt unna SMG. De girkassene er kjent for å ikke tåle fryktelig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå