Atald Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Helt klare feminine trekk på den, spør du meg. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Helt klare feminine trekk på den, spør du meg. Jeg kan ikke skjønne det! Jeg synes den bilen er bare helt lekker, men jeg vil pokker ikke kjøre rundt i en damebil Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skal du både cruisevogn og cab nå da? Var ikke detta ment som bil til fruen? hehe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Uenig, syntes den er en av de minst feminine softtopene. Og en Porsche med automat er ikke en Porsche, så du må finne noe annet. Endret 25. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Skal du både cruisevogn og cab nå da? Var ikke detta ment som bil til fruen? hehe Hehe, jeg kommer jo til å bli sett i hennes bil også Uenig, syntes den er en av de minst feminine softtopene. Og en Porsche med automat er ikke en Porsche, så du må finne noe annet. Automat er et must Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer med forlovelse De som mener at det er noe feminint over en hvilken som helst Porsche, får heller prøve å kjøre en på en svingete landevei før de uttaler seg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hva med en Mini Cooper til fruen? Har hørt at det er ganske populær blant det motsatte kjønn Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Gratulerer med forlovelsen. Jeg vil si at Porsche Boxster/Cayman er de mest feminine Porschene, men jeg ville ikke hatt noe problem med å bli sett i noen av dem. Med mindre det dreier seg om rød Boxster av gamle type. De er råe biler, bare ikke like rå som 911. Endret 25. januar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Der en vanlig 911 har blitt mer som en GT, har Boxster og (kanskje mest) Cayman tatt over som de mer rene sportsbilene. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 De som mener at det er noe feminint over en hvilken som helst Porsche, får heller prøve å kjøre en på en svingete landevei før de uttaler seg. At en bil har feminine trekk har da ingenting å si på kjøreegenskapene, og jeg tviler absolutt ikke på at den har kjøreegenskaper som overgår alt jeg har testet. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hva med en Mini Cooper til fruen? Har hørt at det er ganske populær blant det motsatte kjønn Den er ikke særlig fin når taket er nede Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 ¨Råder S - Line til å kjøpe noe han ikke ville ha kjøpt/ikke hatt muligheten til å kjøpe i Norge. Så forøvrig en XC70 3,2 med California skilter i dag tidlig. Måtte vel nesten være det. med den motoren.. Lenke til kommentar
drz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) I mine øyne er porsche cayman stygg, som top gear sa når de testet den; den er laget for å fylle ut hullet imellom boxter og 911, derfor er det en ikke så bra som den kunne vært og du føler at noe mangler. Er heller ikke så fantastisk fan av boxter, men 911 er jo kul den =) Denne og den her var jo ikke så ille =) Endret 26. januar 2009 av drz Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) I mine øyne er porsche cayman stygg, som top gear sa når de testet den; den er laget for å fylle ut hullet imellom boxter og 911, derfor er det en ikke så bra som den kunne vært og du føler at noe mangler. Er heller ikke så fantastisk fan av boxter, men 911 er jo kul den =) Denne og den her var jo ikke så ille =) Jeg er ikke så veldig fan av den gamle typen der. Volvo C70 anyone? Den er jo veldig fin! Bakseter har den også! Hva mener dere? Endret 27. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fint eksteriør men fantastisk kjedelig og gammeldags interiør. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Bombesikkert valg, i hvert fall ... Jeg er veldig glad i Lexus, så det er absolutt noe jeg ville vurdert. Endret 27. januar 2009 av OML Lenke til kommentar
drz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Når du først er i USA med latterlige lave bilpriser så burde du jo dra den så langt det er mulig (USA er vel ikke kjent for å overdrive? ) Du har jo en bentley på størrelse med et hangarskip så du burde ikke lide av plassmangel, har du prøvekjørt bmw 6serie, corvette (tipper de er ganske billige i usa, uten å sjekke), eller mb CL / SL? eller så er jo MB CLS en nydelig bil =) Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Når du først er i USA med latterlige lave bilpriser så burde du jo dra den så langt det er mulig (USA er vel ikke kjent for å overdrive? ) Du har jo en bentley på størrelse med et hangarskip så du burde ikke lide av plassmangel, har du prøvekjørt bmw 6serie, corvette (tipper de er ganske billige i usa, uten å sjekke), eller mb CL / SL? eller så er jo MB CLS en nydelig bil =) Joda, men min kjære vil ikke kjøre rundt i slikt. Men denne her er noe vi begge kunne tenke oss: (Ps. 3,7liters motor!) Du har også kanskje lagt merke til at de fleste bilene er rødfarvede? Lenke til kommentar
drz Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) bilen er liksom "grei", men kan ikke si at jeg hopper i taket for den, heller lexusen da. Men hva slags krav er det din kjære setter? (hvis ikke så er a6 og 5 serie knall biler) edit: den er en lincoln er det ikke? eidtedit: Ja det er det, så film av den nå på og den så jo ikke så værst ut =) Sett noe på Jaguar XF? (siden du først leker med snobbete britiske bilmerker) editeditedit: trenger din fremtidige kone slik hjelp ? Endret 27. januar 2009 av drz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå