Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye biler - Bil i USA.

S-Line

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal du både cruisevogn og cab nå da? :p

Var ikke detta ment som bil til fruen? hehe

Hehe, jeg kommer jo til å bli sett i hennes bil også :p

Uenig, syntes den er en av de minst feminine softtopene. Og en Porsche med automat er ikke en Porsche, så du må finne noe annet. ;)

Automat er et must ;)

Lenke til kommentar

Gratulerer med forlovelsen. :) Jeg vil si at Porsche Boxster/Cayman er de mest feminine Porschene, men jeg ville ikke hatt noe problem med å bli sett i noen av dem. Med mindre det dreier seg om rød Boxster av gamle type. :p De er råe biler, bare ikke like rå som 911.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
De som mener at det er noe feminint over en hvilken som helst Porsche, får heller prøve å kjøre en på en svingete landevei før de uttaler seg.

At en bil har feminine trekk har da ingenting å si på kjøreegenskapene, og jeg tviler absolutt ikke på at den har kjøreegenskaper som overgår alt jeg har testet.

Lenke til kommentar

I mine øyne er porsche cayman stygg, som top gear sa når de testet den; den er laget for å fylle ut hullet imellom boxter og 911, derfor er det en ikke så bra som den kunne vært og du føler at noe mangler.

Er heller ikke så fantastisk fan av boxter, men 911 er jo kul den =) Denne og den her var jo ikke så ille =)

Endret av drz
Lenke til kommentar
I mine øyne er porsche cayman stygg, som top gear sa når de testet den; den er laget for å fylle ut hullet imellom boxter og 911, derfor er det en ikke så bra som den kunne vært og du føler at noe mangler.

Er heller ikke så fantastisk fan av boxter, men 911 er jo kul den =) Denne og den her var jo ikke så ille =)

Jeg er ikke så veldig fan av den gamle typen der.

Volvo C70 anyone? :tease:

Den er jo veldig fin! Bakseter har den også!

Hva mener dere?

post-179961-1233076969_thumb.jpg

post-179961-1233076974_thumb.jpg

post-179961-1233076978_thumb.jpg

Endret av S-Line
Lenke til kommentar

Når du først er i USA med latterlige lave bilpriser så burde du jo dra den så langt det er mulig (USA er vel ikke kjent for å overdrive? :whistle: )

Du har jo en bentley på størrelse med et hangarskip så du burde ikke lide av plassmangel, har du prøvekjørt bmw 6serie, corvette (tipper de er ganske billige i usa, uten å sjekke), eller mb CL / SL? eller så er jo MB CLS en nydelig bil =)

Lenke til kommentar
Når du først er i USA med latterlige lave bilpriser så burde du jo dra den så langt det er mulig (USA er vel ikke kjent for å overdrive? :whistle: )

Du har jo en bentley på størrelse med et hangarskip så du burde ikke lide av plassmangel, har du prøvekjørt bmw 6serie, corvette (tipper de er ganske billige i usa, uten å sjekke), eller mb CL / SL? eller så er jo MB CLS en nydelig bil =)

Joda, men min kjære vil ikke kjøre rundt i slikt.

Men denne her er noe vi begge kunne tenke oss:

(Ps. 3,7liters motor!)

post-179961-1233090114_thumb.jpg

post-179961-1233090121_thumb.jpg

post-179961-1233090126_thumb.jpg

post-179961-1233090132_thumb.jpg

post-179961-1233090136_thumb.jpg

Du har også kanskje lagt merke til at de fleste bilene er rødfarvede? :p

Lenke til kommentar

bilen er liksom "grei", men kan ikke si at jeg hopper i taket for den, heller lexusen da.

Men hva slags krav er det din kjære setter? (hvis ikke så er a6 og 5 serie knall biler)

edit: den er en lincoln er det ikke?

eidtedit: Ja det er det, så film av den nå på

og den så jo ikke så værst ut =) Sett noe på Jaguar XF? (siden du først leker med snobbete britiske bilmerker)

editeditedit: trenger din fremtidige kone slik hjelp

? Endret av drz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...