MrL Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Damn, man kan lure på hvorfor man forsatt gidder å bo i det landet her når man får så mye for pengene i USA Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Damn, man kan lure på hvorfor man forsatt gidder å bo i det landet her når man får så mye for pengene i USA Vel, hvis du ikke er flink til noe her så havner du langt nede. Husk også at jeg får norsk lønn, det gjør ikke de andre som bor her. De får kanskje mer motor for pengene, men bilene er ganske dyre i forhold til hva de tjener. Lenke til kommentar
drz Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Bare pass på at dette her ikke skjer Så er jeg fornøyd =D Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Bare pass på at dette her ikke skjer I USA kan vel S-line få råd til tre-fire nye Bentleyer når han vinner søksmålet mot stakkaren som eventuelt kjører på han. Endret 21. januar 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg så litt på MTV`s "Cribs" i helga, og der sto det hvite bentlyer i annenhver oppkjørsel... Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Takker, alltid gøy med ny bil Du holder til her borte du også? Ja, men på motsatt kyst, og med litt mer moderat bilvalg :-) Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Heisann og hoppsann! Var ute å så på bil hos en forhandler etter jobb igår, og jeg har enda ikke gitt opp 3-serien enda. Hva synes dere? Søt eller hva? Den er også kun gått 10 000miles og selges billig da dette er en innbyttebil hos Lexus! Så mens samboern var ute å prøvekjørte fikk jeg hentet min forlovelsesring hos gullsmeden! Håp på et JA(!) imorgen folkens! Fyttigrisen jeg er nervøs Endret 22. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Lykke til med frieriet! Og 3-serie cab ser ut som en fin kone bil. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Så mens samboern var ute å prøvekjørte fikk jeg hentet min forlovelsesring hos gullsmeden! Håp på et JA(!) imorgen folkens! Fyttigrisen jeg er nervøs Hehe, du får ha lykke til da. Det går helt sikkert bra For øvrig syns jeg 3-serie er et godt valg. God som ny, og sannsynligvis fri for feil. Praktisk med fire seter også. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Fiin bil Masse lykke til med frieriet Går nok gull! Lenke til kommentar
drz Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) "Hei fruen, sjekk jeg har kjøpt bil til deg, liker du den?" "ja" "Fin å kjøre?" "Ja" "Du liker fargen?" "Ja" "Deilige stoler?" "Jada" "Den er sprek også?" "Ja" "Vil du gifte deg med meg?" "Ja" "Hahah der lurte jeg deg godt gitt" Eller så kan du jo ta bentleyen å kjøre et fint sted også få litt romantikk over det hele. Det å bli fridd til i en Bentley er ikke så mange kvinner forunt, selv om jeg har en følelse av at kvinner ikke setter like mye pris på biler som oss med snabel mellom beina. edit: Og lykke til =D Tror nok du selv vet hva du skal gjøre, har ikke så mye erfaring innen frierier. Skolenettet blokker ebay men har du sett på MB SL som bil nummer 2, den funker jo fjell. BMW 6-serie er vel også ganske billig i USA? Endret 23. januar 2009 av drz Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvor moderat? Grand Cherokee som har rukket å bli 2 år gammel, men jeg lurer på om jeg skal ha meg en litt mer sportslig sommerbil i tillegg til våren S-Line: Ble det 3 serie og forlovelse på deg? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 S-Line: Ble det 3 serie og forlovelse på deg? At han ikke tilbringer all tiden på nettet er vel et godt tegn i så måte.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skolenettet blokker ebay men har du sett på MB SL som bil nummer 2, den funker jo fjell. BMW 6-serie er vel også ganske billig i USA? Hvis du ser her så har han prøvd SL, men han har ikke sagt noe mer enn at han likte den... Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hvor moderat? Grand Cherokee som har rukket å bli 2 år gammel, men jeg lurer på om jeg skal ha meg en litt mer sportslig sommerbil i tillegg til våren S-Line: Ble det 3 serie og forlovelse på deg? Det ble forlovelse! Hun mente det pokker var på tide etter 6 år som samboere Det har ikke blitt noe bil enda, og jeg lurer på om jeg kanskje må ned til noe billigere. Bryllup er pokker meg dyrt! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Kanskje litt OT og personlig men er det lov å spørre om hvordan frieriet ble gjennomført? Altså sted og tid? Ikke detaljer Greit å ha noe i bakhodet når man skal igjennom det selv. Var det en Bentley med i bildet? Endret 25. januar 2009 av rublings Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Denne tråden må det følges med i Grattis med grom bil og forlovelse! Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Kanskje litt OT og personlig men er det lov å spørre om hvordan frieriet ble gjennomført? Altså sted og tid? Ikke detaljer Greit å ha noe i bakhodet når man skal igjennom det selv. Var det en Bentley med i bildet? Hehe... frieriet gjorde jeg fredags kveld. Fikk en norsk kollega til å sitte barnevakt mot at han fikk låne bilen resten av helga... (han kjører selv en "kjip" Ford Pickup) Stedet var på en utrolig flott resturant hvor jeg hadde reservert bord i et privat hjørne. (Litt flaut når folk sitter å ser på deg) Men takk for gratulasjoner! Får håpe forholdet holder ut i det uendelige Åja, før jeg glemmer dette. Er dette enda en dameporsche? Endret 25. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå