Magnum p.i. Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nå er min fremtidige kone ute å kjører Bentley. Håper den kommer hel hjem ... nei jeg fikk ikke være med, hun klager på at jeg styrer henne i trafikken Det ender nok opp med at du må punge ut for en Continental GT i tillegg Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 kjøp en Arnage Red Label til henne, burde vel ikke bety mange bucksa. Lenke til kommentar
drz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Haha hver gang jeg titter innom denne tråden så får jeg en så dyp misunnlighets følelse at det virkelig stikker i brystet. Men hva tror du andrebilen blir? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 kjøp en Arnage Red Label til henne, burde vel ikke bety mange bucksa. Tror du jeg er laget av penger? Haha hver gang jeg titter innom denne tråden så får jeg en så dyp misunnlighets følelse at det virkelig stikker i brystet. Men hva tror du andrebilen blir? Nei jeg vet ikke helt egentlig. Nå skal hun først få vendt seg til her borte før jeg maser på henne om hvilken bil hun skal ha. Men jeg har litt lyst på en cabriolet. Lenke til kommentar
drz Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) kjøp en Arnage Red Label til henne, burde vel ikke bety mange bucksa. Tror du jeg er laget av penger? Haha hver gang jeg titter innom denne tråden så får jeg en så dyp misunnlighets følelse at det virkelig stikker i brystet. Men hva tror du andrebilen blir? Nei jeg vet ikke helt egentlig. Nå skal hun først få vendt seg til her borte før jeg maser på henne om hvilken bil hun skal ha. Men jeg har litt lyst på en cabriolet. Nei han tror ikke at du er laget av penger, men det er jo gi bort priser i USA sammenlignet med Norge Hva sa egentlig selgeren når du sa du kunne fått en a4 for prisen av en Bentley i Norge? Ifølge ebay så kan du få en Red label 2001 modell for (hold dere fast dere som fortsatt bor i biluvennelige Norge) 380 000... NOK... Norge beste landet å bo i, ja særlig. Men ikke fortvil kjære landsmenn, når jeg blir statsminister så skal jeg fjerne avgiftene. Fjerner mesteparten av bilavgiftene og dumme ting som arveskatt og dokumentavgift, så trer jeg av. Men en rød sprek liten SLK burde jo vært perfekt til fruen ? =) Endret 18. januar 2009 av drz Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Støtter SLK. En særdeles flott liten bil. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Støtter SLK. En særdeles flott liten bil. Jeg vet ikke helt med SLK. Har uutrolig lyst på en MB CL også! Den forrige modellen. Men samboern var utrolig imponert over Bentleyen når hun kom hjem fra kjøreturen, noe som er meget positivt på en måte, men veldig negativt på en annen måte... jeg skal hvertfall tviholde på bilnøklene om hun prøver seg Vil prøve å holde meg under 30 000$ på bil nr 2. Mercedes CL. Lenke til kommentar
drz Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 ahh gi bort pris jo =) cl500 for 100k, ca 400-500k billigere en i Norge Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Vil prøve å holde meg under 30 000$ på bil nr 2. Mercedes CL. Jeg foreslår disse: Maserati Spyder Jaguar XKR BMW 645ci Mercedes SL500 Endret 18. januar 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Vil prøve å holde meg under 30 000$ på bil nr 2. Mercedes CL. Jeg foreslår disse: Maserati Spyder Jaguar XKR Maseratien var jo rålekker! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du har ikke tenkt på Mercedes CLK? Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Maserati'en var jo bare helt rå Der har hun nok av POWER og herlig lyd. Penere og råere cab skal du lete lenge etter. Må gratulerer så meget med ny kontinent crusier, helt klart en bil som passer der borte. Har nå bestemt meg for å flytte over til USA med en gang arven er i boks Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Du har ikke tenkt på Mercedes CLK? Den var flott, men jeg vet ikke om nøttetre faller helt i smak. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Maserati'en var jo bare helt rå Der har hun nok av POWER og herlig lyd. Penere og råere cab skal du lete lenge etter. Må gratulerer så meget med ny kontinent crusier, helt klart en bil som passer der borte. Har nå bestemt meg for å flytte over til USA med en gang arven er i boks Takk takk! Joda den skiller seg ikke akkurat ut... Kjørte innom en liten tur hos Maserati. De hadde ikke spyderen inne da, men jeg må si denne var meget tiltrekkende: Endret 19. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Før du handler vil jeg bare si at Maserati ikke akkurat er kjent for å være toppen av driftsikkerhet. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Før du handler vil jeg bare si at Maserati ikke akkurat er kjent for å være toppen av driftsikkerhet. Jasså? Er det mye problemer på de nyere bilene også? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Før du handler vil jeg bare si at Maserati ikke akkurat er kjent for å være toppen av driftsikkerhet. Jasså? Er det mye problemer på de nyere bilene også? Så sant du ikke snakker om 2006+ biler så ville jeg prøvd å unngå de. Italienske biler generelt sett er ikke kjent for driftssikkerhet. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er vel kanskje ikke så godt å si om det er mye problemer med de helt nye, men de som har noen år på ræva har hatt en del problemer. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gidder ikke å lese i gjennom alle sidene, men ble en Audi A4 til Bentley Continental GT? Litt av et sprang i såfall. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Gidder ikke å lese i gjennom alle sidene, men ble en Audi A4 til Bentley Continental GT? Litt av et sprang i såfall. Forskjell på Norge og USA vet du Er vel kanskje ikke så godt å si om det er mye problemer med de helt nye, men de som har noen år på ræva har hatt en del problemer. Nei jeg orker ikke ha biler som jeg må inn på verksted med. Da leter jeg heller etter noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå