Magnum p.i. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg tenkte jeg skulle bytte ut alle 4 siden jeg klarte å ta begge felgene på høyre side i en fortauskant (Jeg var ikke nedfor i det hele tatt ) Bilen er uvant bred for deg eller? Du får ha gratulerer med en skikkelig stilig bil i hvert fall! Har bare sett Flying Spur live én gang. Det var på motorveien ut fra Gardermoen. Må si det er en fryktelig autoritær bil når man får de på nært hold. Å se Bentley-grillen i bakspeilet gir litt den samme følelsen som å ha en sint Bjørn Floberg stirrende over nakken din. Det er bare å vike unna. Godt at du tok rådet og kjøpte deg noe eksotisk, framfor en "vanlig" Audi, Mercedes eller BMW. Endret 15. januar 2009 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Insane nice bil ja, men ikke ruiner den med å go chrome. Det er bare ekkelt. Ser ut som en Matchbox-lekebil da. Synes selv disse Bentley-felgene er jæklig fine: Bentley GTC Speed Lenke til kommentar
Keystone Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Utrolig fet bil! Men jeg er enig i at chromefelger ikke er tingen på en Bentley. Chrome er noe man hiver på en Chrysler 300 for å få den til å skille seg ut fra de hundre andre du treffer på veien, men om du kjører Bentley trenger du ikke Chrome. Har et par Bentleyer i nabolaget, og det er noen av de få bilene som virkelig skiller seg ut i mengden. Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar
drz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tror jeg skal fikse meg jobb i Norge mens jeg bor i USA. Bentley du, slask. Mye betalte du for den + skal du etterlate den i USA hvis du noengang flytter tilbake? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg tenkte jeg skulle bytte ut alle 4 siden jeg klarte å ta begge felgene på høyre side i en fortauskant (Jeg var ikke nedfor i det hele tatt ) Bilen er uvant bred for deg eller? Du får ha gratulerer med en skikkelig stilig bil i hvert fall! Har bare sett Flying Spur live én gang. Det var på motorveien ut fra Gardermoen. Må si det er en fryktelig autoritær bil når man får de på nært hold. Å se Bentley-grillen i bakspeilet gir litt den samme følelsen som å ha en sint Bjørn Floberg stirrende over nakken din. Det er bare å vike unna. Godt at du tok rådet og kjøpte deg noe eksotisk, framfor en "vanlig" Audi, Mercedes eller BMW. Hehe, takk takk. Nei den er ikke for bred, men når du føler du kjører rundt i noe så ekslusivt (er vel ikke så ekslusiv her borte ) så blir man litt mer nervøs og gjør lettere feil. Men begynner å bli kjent med den nå Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Insane nice bil ja, men ikke ruiner den med å go chrome. Det er bare ekkelt. Ser ut som en Matchbox-lekebil da. Synes selv disse Bentley-felgene er jæklig fine: ] Jeg vet ikke om de hadde sett så bra ut på min egentlig Men jeg har uansett handlet inn nye så jeg får dem til neste uke håper jeg på. (Det ble orginale felger... hehe) Endret 16. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Utrolig fet bil! Men jeg er enig i at chromefelger ikke er tingen på en Bentley. Chrome er noe man hiver på en Chrysler 300 for å få den til å skille seg ut fra de hundre andre du treffer på veien, men om du kjører Bentley trenger du ikke Chrome. Har et par Bentleyer i nabolaget, og det er noen av de få bilene som virkelig skiller seg ut i mengden. Gratulerer med ny bil! Takker, alltid gøy med ny bil Du holder til her borte du også? Endret 16. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Tror jeg skal fikse meg jobb i Norge mens jeg bor i USA. Bentley du, slask. Mye betalte du for den + skal du etterlate den i USA hvis du noengang flytter tilbake? Norsk lønn og kunne bo her borte er genialt. Man får litt mer for pengene. Bentley, slask? Jeg etterlater meg nok bilen her ja om jeg skal tilbake til Norge. Da er det tilbake til stasjonsvogner og andre kjedelige biler... Pris? Søk på ebay så finner du fort ut hva de koster. Endret 16. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hehe, takk takk. Nei den er ikke for bred, men når du føler du kjører rundt i noe så ekslusivt (er vel ikke så ekslusiv her borte ) så blir man litt mer nervøs og gjør lettere feil. Men begynner å bli kjent med den nå Du må bytte til et mer passende brukernavn nå syns jeg, siden du har blitt en av "The Bentley Boys" Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Hehe, takk takk. Nei den er ikke for bred, men når du føler du kjører rundt i noe så ekslusivt (er vel ikke så ekslusiv her borte ) så blir man litt mer nervøs og gjør lettere feil. Men begynner å bli kjent med den nå Du må bytte til et mer passende brukernavn nå syns jeg, siden du har blitt en av "The Bentley Boys" Ja kanskje det! Noen gode forslag? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 "Flying Spur" - enkelt og greit Lenke til kommentar
drz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) det var et "jeg vil ha bilen din" slask. Norske bilpriser... Lurer på om jeg skal flytte til utlandet når jeg blir stor. Og når du først har en Bentley så synes jeg du kan laste opp en film hvor du drar 0-100 med den =) edit: Motor: 2 liters holder nok. (Diesel eller bensin?) fant det i førsteposten, var det en av forutsetningene for bilen du skulle kjøpe eller? Tror du bommet med sånn ca 4 liter =P Endret 16. januar 2009 av drz Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) det var et "jeg vil ha bilen din" slask. Norske bilpriser... Lurer på om jeg skal flytte til utlandet når jeg blir stor. Og når du først har en Bentley så synes jeg du kan laste opp en film hvor du drar 0-100 med den =) edit: Motor: 2 liters holder nok. (Diesel eller bensin?) fant det i førsteposten, var det en av forutsetningene for bilen du skulle kjøpe eller? Tror du bommet med sånn ca 4 liter =P Så harry er jeg ikke at jeg gjør slikt med bilen min De forutsetningene var for den bilparken vi har i Norge hehe Jeg fikk til å ha bilde, men å endre visningsnavn gikk ikke... gjorde litt feil der vil jeg tro. Endret 16. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (ignorer lyden, håper de som kjører taes i fra lappen) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (ignorer lyden, håper de som kjører taes i fra lappen) Det var en irriterende film å se. De synger og hoier over den fantastiske W12-lyden jo. Ta heller en titt på filmene til Option Auto: Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sweeet! Fy søren så heldig du er! Ikke mange "familiecruisere" som lager slike lyder! Lenke til kommentar
drz Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 tror ikke jeg har sett en flying spur til salg på nettet i norge engang, tipper avgiftene tar bra knekken på den:) Men du skal ha all respekt S line, du har gjort det jeg drømmer om. 4-5 måneder igjen av VGS, 5 år skole og jeg er klar, see you in US and A om 5 år, cruiser rundt i bentelyene våre og frister brukere på diskusjon.no ^^ Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 s-line, hvor i California er det du holder til? Det så veldig varmt ut. Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Idag henta jeg samboern og datteren min på flyplassen i monsteret som jeg liker å kalle den. Jeg sa ikke noe om at jeg hadde kjøpt den, men jeg spurte hva hun syntes om den: - Utrolig gode seter, fin er den jo også. Er det en slik du har lyst på? - Lyst på? Den er nok vår. - Tuller du med meg? Har du kjøpt bil uten å spørre meg? - Liker du den ikke da? - ehh helt ok vil jeg tro... kan jeg få prøve senere? Nå er min fremtidige kone ute å kjører Bentley. Håper den kommer hel hjem ... nei jeg fikk ikke være med, hun klager på at jeg styrer henne i trafikken Endret 17. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå