S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Er jo lett, ser det på sømmen i døren! Det skulle jo være vanskelig!! Endret 14. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Da vet vi bil nr. 1. Hva blir nr. 2 nå da? Audi R8 please! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Da vet vi bil nr. 1. Hva blir nr. 2 nå da? Audi R8 please! Hvis han har kjøpt den bilen jeg tror det er, så tviler jeg på at samboern hans vil kjøre rundt i en R8 Om ikke hun skal ha den har har kjøpt nå først da Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er jo lett, ser det på sømmen i døren! Det skulle jo være vanskelig!! Går ikke an å legge ut teaser-bilder på et forum fylt av bilfreaker vet du Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Er jo lett, ser det på sømmen i døren! Det skulle jo være vanskelig!! Går ikke an å legge ut teaser-bilder på et forum fylt av bilfreaker vet du Nei jeg ser dette her... Men jeg skal få lagt ut skikkelige bilder forhåpentligvis imorgen. Så fort det første beløpet var på selgers konto kunne jeg jeg ta den med meg Kan ikke vente med å få levert inn den forferdelige Toyotaen jeg leier! Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Da vet vi bil nr. 1. Hva blir nr. 2 nå da? Audi R8 please! Hvis han har kjøpt den bilen jeg tror det er, så tviler jeg på at samboern hans vil kjøre rundt i en R8 Om ikke hun skal ha den har har kjøpt nå først da Vel, jeg vet ikke helt hvordan det blir. Hun har ingen anelse om at jeg har handlet bil. Vi vet at damene vil si nei, så vi kjøper først? men Er det ikke slik vi menn gjør det? Det er lettere å få tilgivelse Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hehe, sant så sant. Kan jo si den fulgte med huset Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hehe, sant så sant. Kan jo si den fulgte med huset Helt til hun ser bankutskriftene? Ehm jo.. matvarene var dyrere her borte enn jeg trodde.. kremt Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Må hun se de da? Kan jo si at du ville at hun skulle få en fin og helt egen bil, så du bare kjøpte deg en liten guttebil Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Må hun se de da? Kan jo si at du ville at hun skulle få en fin og helt egen bil, så du bare kjøpte deg en liten guttebil Ikke jeg som styrer de tinga i huset, så hun får nok sett det ja Hun kan vel lukte hjemme fra Norge at saldoen på vår konto er minket betraktelig. Men nå skulle vi jo hatt oss en dyr bil hjemme, men den visste hun hvertfall om... damene skal ha noe å si om alt Noen som har gode forslag til en damebil? Kanskje en cabriolet kunne vært noe? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Merc SLK. Vil 100% sikkert falle i smak. Endret 14. januar 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Merc SLK. Vil 100% sikkert falle i smak. Er ikke den veldig liten da? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er ikke lett å få stor plass og cab. Hvor mye plass trenger du? Bakseter og bagasje eller bare baksete? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Er ikke lett å få stor plass og cab. Hvor mye plass trenger du? Bakseter og bagasje eller bare baksete? Trenger vel egentlig bare plass til Gucci håndvesker eller hva nå damene legger tinga sine i. Men jeg tenkte mer på selve størrelsen på SLK'n at den er som en liten Vw Polo. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Var det ikke dere som hadde barn? Eller skulle ha barn, eller noe i den duren? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Var det ikke dere som hadde barn? Eller skulle ha barn, eller noe i den duren? Vi har ei lita jente, men vi har jo en familiebil nå. Vi tar jo den om vi alle skal ut, men om hun bare skal ut å handle litt så trenger vi ikke mer enn 2 seter Du mener vi trenger noe slikt? Minivan Endret 14. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bor du i California eller Florida? Lenke til kommentar
S-Line Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Bor du i California eller Florida? Det skal selfølgelig stå California, USA. EDIT: Fikset. Endret 14. januar 2009 av S-Line Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Var det ikke dere som hadde barn? Eller skulle ha barn, eller noe i den duren? Vi har ei lita jente, men vi har jo en familiebil nå. Vi tar jo den om vi alle skal ut, men om hun bare skal ut å handle litt så trenger vi ikke mer enn 2 seter Du mener vi trenger noe slikt? Minivan Nei er du gal eller. Tatt seg ut i oppkjørselen med en minivan og en Bentley. Tenkte kanskje at dere ville ha en bil med mer enn 2 seter sånn i tilfelle, men Bentleyen har jo 4 seter, så da er det jo greit. Hva med en Audi TT cab, 3-serie cab, Mini cooper cab? Hvis du vil ta den helt ut så kjøper du en SL65 AMG, evt en SL som er litt mindre motorisert. Kanskje hun vektlegger andre ting enn motor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå