Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Compal IFL90+ skrur seg av ved spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Min Compal IFL90+ skrur ofte av når jeg spiller spill. Jeg har de siste Compal driverne installert.

Jeg bruker Windows Vista 32-bit SP2 beta.

Vet noen hva som kan gjøres?

Det kan være fordi at du har for dårlig kjøling, pcer er programmert til at når den blir for varm så skrur den seg av automatisk for ikke å ødelegge hardwaren.

Endret av hermljos
Lenke til kommentar

Hei.

Takk for svaret. Dette var også min teori. Dette er en laptop som jeg kjøpte hos multicom.

Finnes det noen form for software som kan fikse dette, eller må jeg sende den til reperasjon hos leverandøren?

Hei.

Min Compal IFL90+ skrur ofte av når jeg spiller spill. Jeg har de siste Compal driverne installert.

Jeg bruker Windows Vista 32-bit SP2 beta.

Vet noen hva som kan gjøres?

Det kan være fordi at du har for dårlig kjøling, pcer er programmert til at når den blir for varm så skrur den seg av automatisk for ikke å ødelegge hardwaren.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Blås ut støvet i maskinen, og sitter du med pcen i fanget, så bruk en bok mellom deg og dataen. Jeg har HEL80 som kan finne på å slå seg av dersom det er lenge siden jeg har fjernet støv fra CPU'en og jeg bruker den på fanget.

Det er ikke noe feil med dataen, så det hjelper lite å sende den inn eller kjøre noe form for programmer (eller jo, du kan jo underklokke den :D). Maskinen din har luftehull for en grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...