Stigi81 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hei! Håper noen kan hjelpe meg snarest! Jeg kjører joomla på en gratis host, og fikk i dag dette problemet: Får denne feilmeldingen: #1194 - Table 'jos_content' is marked as crashed and should be repaired Det som er mest ironisk er at jeg tok backup av databasen min i går. Det stod at denne ble lagret under _backup men jeg kom ikke inn i _backup via file manager, så fikk derfor ikke lastet den ned på min pc! Jeg sliter derfor sykt med å få liv i alle dataene mine igjen... Noen som kan hjelpe meg med dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men slik går det (datakorrupsjon) når du bruker et ikke-ACID databasesystem som MySQL+MyISAM. Neste gang så bør du vurdere et skikkelig system, f.eks. PostgreSQL hvis du ønsker et kraftig og gratis alternativ. Skulle ønske at folk snart begynte å få øynene opp, og sluttet å bruke MyISAM til å lagre data de er redde for å miste. Putt MyISAM i et kott, lås døren og kast nøkkelen! Nå kommer jeg sikkert til å få mye kjeft fordi jeg ikke svarte på spørsmålet, og i stedet bare var negativ og frekk Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er sikker litt vanskeleg å få tak i PostgreSQL hosting for god pris, men SQLite gjer jobben like bra og skal finnes hos alle som hoster PHP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå