andylove Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hepp! Da var tiden moden for å kikke på en ny rigg. Denne gangen vil jeg ha en m-atx maskin og som støyer minst mulig. Jeg har sett for meg Antec P180 mini og Gigabyte GA-E7AUM-DS2H. Tenkte å parre hovedkort med 4GB minne, PC8500 og en E8400 da jeg har skjønt den er effektgjerrig og gir knallgod ytelse. Til PSU har jeg tenkt på en Corsair 450W. Disk og CD rom fikser jeg selv. Det viktigste er inputs på kabinett og hovedkort. Jeg vil ha et hovedkort med HDMI og i m-atx størrelse. Jeg vil også ha et kabinett som er lite og tar av mye støy. Maskinen skal brukes til media og generell surfing. Takk for tips og svar! Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Oppsettet ser veldig bra ut. Nvidia chipsettet gir den beste IGP løsningen som er på markedet. Endret 20. desember 2008 av obergeru Lenke til kommentar
andylove Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Oppsettet ser veldig bra ut.Nvidia chipsettet gir den beste IGP løsningen som er på markedet. Det jeg også hadde funnet ut av! Takk for tilbakemeldingen. Tar gjerne i mot flere tips ang små og kule kabinetter. Har ikke bestemt meg på dette området, ennå. EDIT: Med kule så menes også stilfulle kabinetter. Altså noe jeg kan ha fremme som "pynt". Endret 21. desember 2008 av andylove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Seher, så kan du jo selv bedømme om du kan fremre noen av de som pynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå