Joachim_F Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Verdens skurker har all grunn til å skjelve i buksene, for nå er Sam og Max tilbake. Les mer Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Beste Wii-karakteren på lenge? Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 og vi vi sier. TAKK og rulser av gårde og kjøper....MEN HVOR????? denne pakken er vel ikke akkurat på elkjøp? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har ingen grunn til å tro at den ikke er tilgjengelig på Elkjøp, men ellers har vi jo noen alternativer i prisguiden. http://prisguide.gamer.no/product.php?prod...8#productPrices Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Interessant anmeldelse. Jeg er stort sett enig da det er et svært bra spill teknisk sett (spilte dem på PC), men jeg synes de manglet humoren fra de tidligere spillene. Det tar seg opp etterhvert, men jeg fikk aldri helt de store latteranfallene. Men det blir som sagt bedre når de venner seg til episodebaserte spill, og sesong 2 er ganske bra. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette var jo ein kjempe nyheit! Endeleg eit litt dugande spel til Wii, lenge sia sist no!!! Lett kjøp! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kommer dette på Playstation eller 360 etter hvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg