goggi Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvis en har et blått moden som kan en dra til UPC og få byttet det. Har selv gjort dette. Fikk før ca. 80KB/sec..Får nå 125KB/sec. Lenke til kommentar
Leffe Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Da upc gikk ut å annonserte i fjor at nå kunne alle med chello abonnement vente en hastighetsøkning i januar/februar, avhengig av hvor du bodde, mente de da januar/februar 2004? eller har de bare droppet hele prosjektet Endelig er det ikke bare meg som opplever UPC som en gjeng med useriøse folk. Jeg tokk en telefon til UPC her om dagen og hørte om når jeg kunne vente ny hastighet.. Det jeg fikk som svar : 2-6 månder!!! Hva er dette for noe tull! Dere kan da ikke love en ting som skulle vært ute i januar/februar og så komme med en slik melding. Mens jeg fortsatt venter på ny hastighet hender det (ikke så altfor sjelden) at linja er uta av drift. Ikke mye å gjøre med det, men når du må sitte 40 minutter i telefonkø for å komme frem til en imbisil av en student, som forteller deg at du må avinnstallere TCP/IP-protokollen da koker det over! Har du noen gang tatt av sommerdekka for så å montere de tilbake?? Omtrent samme effekt! Er det virkelig mulig å komme med slike forslag! Etter mye om og men ender saken med at de skal "sjekke" status på møkka-linja. Oiii...den var visst ute å kjørte! Kan virke litt overveldende denne kritikken, men den er vel fortjent til en bedrift som tydligvis ikke klarer å håndtere kundemengden de har monopol på! Lenke til kommentar
Jay Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Da upc gikk ut å annonserte i fjor at nå kunne alle med chello abonnement vente en hastighetsøkning i januar/februar, avhengig av hvor du bodde, mente de da januar/februar 2004? eller har de bare droppet hele prosjektet Endelig er det ikke bare meg som opplever UPC som en gjeng med useriøse folk. Jeg tokk en telefon til UPC her om dagen og hørte om når jeg kunne vente ny hastighet.. Det jeg fikk som svar : 2-6 månder!!! Hva er dette for noe tull! Dere kan da ikke love en ting som skulle vært ute i januar/februar og så komme med en slik melding. Mens jeg fortsatt venter på ny hastighet hender det (ikke så altfor sjelden) at linja er uta av drift. Ikke mye å gjøre med det, men når du må sitte 40 minutter i telefonkø for å komme frem til en imbisil av en student, som forteller deg at du må avinnstallere TCP/IP-protokollen da koker det over! Har du noen gang tatt av sommerdekka for så å montere de tilbake?? Omtrent samme effekt! Er det virkelig mulig å komme med slike forslag! Etter mye om og men ender saken med at de skal "sjekke" status på møkka-linja. Oiii...den var visst ute å kjørte! Kan virke litt overveldende denne kritikken, men den er vel fortjent til en bedrift som tydligvis ikke klarer å håndtere kundemengden de har monopol på! - J Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har du noen gang tatt av sommerdekka for så å montere de tilbake?? Omtrent samme effekt! Er det virkelig mulig å komme med slike forslag! Vel, hadde MS laget felger med samme kvalitet som win9x så..... De stakkarene har nok vært på kurs og har ei sjekkliste og akuratt dette rådet er nok ikke så dumt som det kan høres ut for. Win9x plages med at TCP/IP-protokollen begår selvmord, men det hjelper jo lite hvis linja er nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå