HelloKjersti Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvis boligen din kunne snakke, ville den ha ønsket seg disse tingene. Les mer Lenke til kommentar
stavros Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Mye artig her Ønsker meg direktelenker til produktene neste gang hvis det er mulig Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 her snakker vi geek. og ja, jeg tror jeg trenger den vekkerklokka, snooze-funksjoner og lignende blir missbrukt over en lav sko her i gården... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noen andre enn meg som syntes disse tipsene heller skulle komme i første uke i desember fremfor i dag? Utrolig dumt å komme med tips og referere til en nettbutikk i Statene. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Enig med Goliath der. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Men nå kom de ikke i første uken av desmber da, så hva skal man gjør med det? Si at artikkelforfatteren må søke igjennom internett litt bedre i begynnelsen av desember? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tøffe dorullholdere Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jeg likte pingvin-shakeren, chip-bordplatene, hjul-bollen, og vekkeklokka. Desverre ble ingen av tipsene til kjersti fulgt i år, men på nyåret skal jeg sette opp en liste og bestille meg en haug av ting fra ThinkGeek Binær klokke, både til armen og soverommet. Begerglass mugge (jeg er kjemiker ) Former til is-shotglass Cocktail chemistry set Neodynium magneter, laser, binært teppe, diverse t-skjorter, koffein-godteri(!!!)... Det er farlig å linke til sånne sider på slike plasser (edit: beklager mye smileys) Endret 20. desember 2008 av GullLars Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Men nå kom de ikke i første uken av desmber da, så hva skal man gjør med det?Si at artikkelforfatteren må søke igjennom internett litt bedre i begynnelsen av desember? Ta kommentarer til etterrettning for neste sesong vel Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Men nå kom de ikke i første uken av desmber da, så hva skal man gjør med det?Si at artikkelforfatteren må søke igjennom internett litt bedre i begynnelsen av desember? Ta kommentarer til etterrettning for neste sesong vel De har da kommet med sånne "guider" gjevnt utover hele desember. Skjønner ikke hva du mener de skal "ta til etterretning". https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=536 Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvordan i all verden fungerer den der "mannfolk-kniven"? Hvis det skal være en tang, trengs jo mer enn ett håndtak Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) De har da kommet med sånne "guider" gjevnt utover hele desember.Skjønner ikke hva du mener de skal "ta til etterretning". https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=536 Ja, fint og flott med tips om julegaver jevnt over men det er mye bedre å ta en bolk med tips, f.eks. tips hver dag i første uke i desmber, slik at folk faktisk kan bestille noe av tipsene uten å få pakken i posten medio januar. Endret 20. desember 2008 av Goliath Lenke til kommentar
meeg Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette var jo bare fjollete... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hvordan i all verden fungerer den der "mannfolk-kniven"? Hvis det skal være en tang, trengs jo mer enn ett håndtak Dette kalles Wrenchware, bare ta ett søk i google så kommer du til hjemmesiden deres, jeg har det bestikket, den bollen, Stempel Kopp og dekk kopper. Bestikket kan ikke brukes til annet å spise med, fastnøkkelen kan dog brukes, men tanga har ikke noe funksjon. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Må man kunne snakke for å kunne ønske seg ting? Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Den vekkerklokka hadde vært en strålende julegave til storebroren min. Men det er 3 dager til jul så det er nok litt for sent Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 WAF står vel for Wife Acceptance Factor? Lenke til kommentar
shimba Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 "Men hvorfor har salt ett hull og pepper fire?" Fordi nå for tiden VET man at salt er USUNT Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 WAF står vel for Wife Acceptance Factor? http://en.wikipedia.org/wiki/Woman_acceptance_factor Begge deler er godkjent. Men med woman tok jeg hensyn til de damene som ikke er gift, men allikevel har sitt å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå