Gå til innhold

GTA 4 - Treig piratversjon?

Anbefalte innlegg

Rockstar har som alle vet lagt inn mye snacks i GTA 4, for å forhindre piratkopiering. Alt fra drunken cam til securom. Siden jeg liker å teste før jeg kjøper ble jeg veldig glad da jeg fikk muligheten til å teste en piratet versjon av spillet. Dette gikk gjørmetreigt! Selv på laveste oppløsning (800x600) gikk det treigt, og det var vanskelig å få noen innlevelse i spillet. Høyere oppløsning var praktisk talt bare å glemme, da det heller ble seende ut som et slideshow med bilder. Og dette var etter maks overklokking av skjermkort i tillegg..

Mens Crysis går glatt i 720p sleit altså pcen min med GTA 4 i noe lignende mobiloppløsning.

Dette spillet er jeg egentlig ganske keen på å kjøpe, men det er lite kult å ha det om det skal gå så gjørme.

Er piratversjonen autentisk med originalen på hastighet, eller har Rockstar også her lagt inn hindringer?

Mitt utstyr:

NVIDIA GeForce 8500 GT.

Intel E4500 klokket til 2.75Ghz.

3GB minne, hastighet på rundt 800 mhz.

Windows Vista SP1

(Har besøkt systemrequiermentslab og består minimumskravene med ganske god margin.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje bedre om du hadde postet den her da men: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=234

Piratkopien fungerer akkurat like bra som originalen. Så fremt du ikke har lasted ned en "rippet" versjon som er pakket til en størrelse av ca 6GB.

Trenger ikke komme å fortelle at pcen din klarer Crysis på fullt blablabla. Vi alle vet at selv om vi kan kjøre alle seneste spill på fullt, så kan vi ikke i nerheten kjøre Gta IV på fullt. Men ditt system så er vell både e4500 cpuen , og 8500GT kortet ditt ganske dårlig. Men med rette drivere, rett tweaking og slikt på plass, så kan du nokk få litt mer enn 800x600 i oppløsning, les guiden min på Grand theft auto forumet, og klikk på link til Tweak, se om du får det til.

Forresten, har du 256MB versjonen av 8500GT eller 512?

Lenke til kommentar

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...