Barry White Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Hei! har et problem med 9500 kortet mitt som er modda. Da tipsa noen meg om å sette ned memory clock. Det funka ikke særlig bra (må jeg restarte) åssen er det å sette ned core clock? Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det kan KUN skade kortet hvis du setter opp core clock'en og memyryclocken. Man bruker programmer som rivatuner tror jeg til å over clocke eller undercklocke. Jeg aner ikke hvordan det gjøres. Men det gjøres med et program i allfall. Irivatuner tror jeg det heter. Er ikke sikker. Noen som vet det burde stikke innom snart i allfall. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Rivatuner er et greit program. Du finner d her: www.guru3d.com D er aldri farli å stille ned frekvensen på verken minne eller GPU. D eneste du risikerer er dårligere ytelse Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 rivtuner er tingen, sjekk siggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå