jeffen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg skal invistere i nytt kamera nå,- men er veldig usikker på hvilke jeg bør velge. Panasonic GX7, eller Sony TRV-80 ? Begge skal vel være meget bra. -Men Sony sitt,- er ikke det bedre til en rimeligere pris ? Full (vill) veiledende pris på GX7 fra Norsk imortør er 15.995,- . Ikke så mange som tar det,- men..... Noen som har noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
jeffen Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har nå fått tilbud om GX7 til 9.990,-. -er det et bra kjøp ? Fristende ivertfall.... Lenke til kommentar
dragon Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg har bestilt Sony DCR TRV80, den koster kr 11 500,- og passer perfekt til mitt behov, men den kommer ikke til Norge før i begynnelsen av mai da. så jeg må nok bare vente litt, men gleder meg til å filme sommeren 2003. Lenke til kommentar
Hope53 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hvor fant du kameraet til kr 11.500? Jeg er også svært interessert i å kjøpe dette kameraet. Skulle bare hatt det akkurat nå til påske, men det er visst umulig. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hos www.multicom.no, Sony lansere kamera i Norge rundt mai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå