Mariofrans Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 heisann... Jeg har et problem,jeg har så lyst til å pule noen men Er bare 14 år... Hva skal jeg gjøre ?? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Do it, and do it safe Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Sikkert mange gutter som vil ha sex med deg om du bare spør. Er ikke ulovlig å ha sex ,selv når man er under 16år, hvis det er det du tenker på. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Sikkert mange gutter som vil ha sex med deg om du bare spør. Er ikke ulovlig å ha sex ,selv når man er under 16år, hvis det er det du tenker på. Er en gutt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 En gutt du liker veldig godt? Da får du bare spørre han Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 En gutt du liker veldig godt?Da får du bare spørre han Hahahah.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 teit tråd, du vil bare pule og sånn skal det ikke være! det skal være noe du gjør med en du er glad i, så du kan kose deg ekstra mye med det dessuten har du 2 år til å utvikle deg enda mer Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 heisann... Jeg har et problem,jeg har så lyst til å pule noen men Er bare 14 år... Hva skal jeg gjøre ?? Ta saken i egne hender! Seriøst. 14 er veldig ungt. Kroppen din går berserk og forteller deg at du har lyst å pule. Mentalt og følelsesmessig sett har du neppe NOEN som helst clue hva du i så fall begir deg ut på. Tenk også på det faktum at den du eventuelt har sex med heller neppe egentlig er klar, og sansyneligvis vil angre det senere. Kanskje dere begge vil det. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tror trådstarter mente at han var en gutt Alle vil ha sex i 14-års alderen, om du finner noen andre som vil er det vel bare å slå til? Husk kondom! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 teit tråd, du vil bare pule og sånn skal det ikke være! Det skal ikke være sånn? Ja, det er helt feil å bare ville pule. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 teit tråd, du vil bare pule og sånn skal det ikke være! Det skal ikke være sånn? Ja, det er helt feil å bare ville pule. Det er helt feil å lage en tråd hvor trådstarter påstår han har et problem, og problemet hans er at han vil pule selvom han bare er 14 år. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 teit tråd, du vil bare pule og sånn skal det ikke være! det skal være noe du gjør med en du er glad i, så du kan kose deg ekstra mye med det dessuten har du 2 år til å utvikle deg enda mer Og det bestemmer du? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 teit tråd, du vil bare pule og sånn skal det ikke være! det skal være noe du gjør med en du er glad i, så du kan kose deg ekstra mye med det dessuten har du 2 år til å utvikle deg enda mer Faen da. Har man lyst, har man lov. Så lenge det er samtykkende, i hvert fall. Uansett om man er fjorten eller åtti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg