lockdog Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tittelen forklarer vel det meste. Broren min har en ipod nano 3.gen som er helt død. Svart skjerm, null tegn til liv. Har forsøkt å resete iPoden (meny+enter grepet), men fremdeles ikke noe liv. Windows finnner den heller ikke når jeg kobler den til. Noen forslag til hvordan jeg kan sparke liv i den igjen? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Harddisken er nokk død ja. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Nå sitter det riktignok ikke harddisk i en slik ipod.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Åja, hvor lagrer du sangene\filmene da? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er vel en forskjell mellom harddisk og flash-memory:p Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hahha, så ikke at det sto "nano" hmm.. Det endrer fortsatt ikke noe, så lenge ikke ipodn tar imot lading eller noe, så er den jo død. Kan prøve å åpne den å se om noe er ødelagt eller dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå