Mokko Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Går i niende, og i dag fikk vi karakterene for "Termin 1". Og gjett hva - det var det hele ti 5ere og fire 4ere, noe som resulterer i et snitt på litt over 4,7! Jeg er kjempefornøyd, selv om jeg fikk nedsatt i oppførsel og no' greier... Jaja, blir deilig med ferie... God jul og et godt nytt år til dere alle! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Grattis med gode karakterer da Fikk bare rundt 3-4 i snitt, selvom det er en forbedring siden 9. ende Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nedsatt oppførsel trekker mere ned enn hva en dårlig karakter hadde gjort. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 MYYYE MER! - ikke få d i tiende - vær glad du ikke hadde eksamen... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 MYYYE MER! - ikke få d i tiende - vær glad du ikke hadde eksamen... Tja, noen karakterer er jo også greit å få. Ser ut som du kunne fulgt med litt bedre i norsktimene i alle fall. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Bra da, går selv i niende klasse. Har fått 3,7 i snitt på de to forrige halvårene. Vi får ikke vite karakterkortet får i januar. Håper på over 4 jeg da Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) MYYYE MER! - ikke få d i tiende - vær glad du ikke hadde eksamen... Tja, noen karakterer er jo også greit å få. Ser ut som du kunne fulgt med litt bedre i norsktimene i alle fall. EIDT: Den teller mye mer enn en vanlig karakter! Du burde absolutt ikke få det i 10. klasse, det er det første en skole rådgiver og/eller bedrifter ser etter. Det og fravær. [quit/edit] Bra nok Steina? - fikk bedre karakter i norsk enn det du tror Endret 20. desember 2008 av Famen Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 EIDT: Den teller mye mer enn en vanlig karakter! Du burde absolutt ikke få det i 10. klasse, det er det første en skole rådgiver og/eller bedrifter ser etter. Det og fravær. [quit/edit] Bra nok Steina? - fikk bedre karakter i norsk enn det du tror Hvor lang tid brukte du på å rettskrive det innlegget? Du skrev fortsatt "EDIT" feil. Men for å ta det helt rett, så heter det "redigert" på norsk. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Helsike, du skjønner, jeg er rimelig trøtt derfor er det endel typoer/leifer i innleggene mine Vet ikke hvor lang tid jeg brukte, alt fra 30 sekund til 1 minutt EDIT[rett]: grattis til meg selv med 999 innlegg ^^, Endret 20. desember 2008 av Famen Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Jaja, skal nok greie å komme opp fra NGen i oppførsel, er bare det at fransklæreren hater meg.. EDIT: Kan tråden min få ditt 1000ende innlegg, Famen...? Endret 20. desember 2008 av Mokko Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Første termin i Vg1 er ikke ferdig før andre uke i januar (?), så må vente litt før jeg får min. Tipper jeg får rundt 4 i snitt i år. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette er "off topic" kategorien. Innleggene dine her telles ikke. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Å helvete, sant det... :!: Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Fikk 5,0 dette halvåret, noe jeg er ganske fornøyd med. Bare den jævla 4+'en i K&H Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Å helvete, sant det... :!: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror jeg blir skyldig på karakteren. Og jeg går VG1. :o Gratulerer til deg, i hvertfall! Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Som den voldtatte skolen jeg går på er, sørger den for at jeg ikke får karakterene før etter jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå