RBW Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Uff, hadde vært fint å vinne denne nå. Fjernkontrollen til tven gikk i gulvet og sa takk for seg her om dagen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ..det er bare fire dager til jul Tiden går fooort Lenke til kommentar
Kalow Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Gleder meg til jul litt for letter spørsmål kanskje GOD JUL ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hmmm... Jeg lurer på noe her :-P Sånne universalkontroller, de kan jo blant annet styre lys og alt mulig av slike fancy effekter. Det forutsetter at teknologien for dette allerede er tilstede, ikke sant? (Jada, et ekstremt dumt spørsmål, men man vet aldri med dagens teknologi) Og i andre fall, hva må til for at det faktisk skal funke? Nye lys? Eller går det på strømnettverk og styr? Kan man legge inn ting som PS2 til denne? Jeg tror nemlig har har hørt rykter om at det mulig å ha fjernkontroll til denne, men krever det først at du har en ifra før, i det fall? Jeg vurderer nemlig en slik uansett, og jeg har allerede 9 kontroller, så spørsmålet er liksom om jeg da kan bruke den til enda flere ting, som jeg egentlig ikke har kontroll til ifra før? :-) Det vil si, forutsatt at ikke første alternativ er riktig ;-) Hehe ;-P Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Faen, må kjøpe julegaver snart . Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Dette er et produkt jeg virkelig trenger! Med underkant av 10 fjernkontroller i bruk burde denne kunne gjøre underverker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå