TST Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 I god tradisjon teller vi ned til jul i form av daglige konkurranser. Les mer Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 "Konkurransen eksisterer ikke" For noen premier i dag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Forut for min tid.. Utrolig! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg håper det har formulert seg riktig på siste spørsmål der.. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Sykt fine premier, håper jeg vinner her Hadde vært noe å hatt en PSP og God of War på flyet når jeg reiser ned til Australia om en måned blir borte i ett år så.. Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper det blir fikset snart. Forresten... På første spørsmålet, er det snakk om når PSP ble solgt i Norge for første gang eller første gang den ble solgt offisielt i verden? Mulig jeg er på tur Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper det blir fikset snart. Forresten... På første spørsmålet, er det snakk om når PSP ble solgt i Norge for første gang eller første gang den ble solgt offisielt i verden? Mulig jeg er på tur Ordlyden i spørsmålet tilsier hvertfall at de bare ber om første gang den ble solgt, worldwide. Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Håper det blir fikset snart. Forresten... På første spørsmålet, er det snakk om når PSP ble solgt i Norge for første gang eller første gang den ble solgt offisielt i verden? Mulig jeg er på tur Ordlyden i spørsmålet tilsier hvertfall at de bare ber om første gang den ble solgt, worldwide. Er vel egentlig det jeg regna med, men siden det ikke stod mer spesifikk så ble jeg litt mer usikker da det er forskjellig utgivelsesdato i USA, Europa og Japan. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 klokt og ha svaret på oppgaven på samma side som der oppgaven er Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 klokt og ha svaret på oppgaven på samma side som der oppgaven er Hvis det virkelig er det svaret de vil ha da? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Regner med at de mener worldwide på det første spørsmålet . Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Når kom PSP i salg for første gang? Norge eller verdensbasis?? Edit: Ser folk har spurt om det tidligere. Endret 20. desember 2008 av Steina Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Konkurransen fungerer nå. Fjernet samtidig 20 innlegg som gjentok det samme :-) Når kom PSP i salg for første gang? Norge eller verdensbasis?? Svaret på ditt spørsmål, ligger i vårt spørsmål. Jeg kan godt utdype dette i morgen, når konkurransen er avsluttet, om ønskelig. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Konkurransen fungerer nå. Fjernet samtidig 20 innlegg som gjentok det samme :-) Når kom PSP i salg for første gang? Norge eller verdensbasis?? Svaret på ditt spørsmål, ligger i vårt spørsmål. Jeg kan godt utdype dette i morgen, når konkurransen er avsluttet, om ønskelig. Ok. Flotters. Håpet bare at du var klar over det selv Men da har jeg fått svaret mitt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er jo forskjellige realese datoer for Japan, Europa, Asia og Amerika. Så hvilken kan telles som verdensbasis? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Det er jo forskjellige realese datoer for Japan, Europa, Asia og Amerika. Så hvilken kan telles som verdensbasis? Les spørsmålet én gang til, du. Endret 18. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Leste det grundig første gang også. Men hva regnes som verdens basis? Den ble jo solgt for første gang i europa 1år etter den ble solgt i japan, og et par mnd etter den ble solgt i USA. Så egentlig er alle 3 alternativene riktige. Ingen av dem som skiller seg ut. Når ble den lansert for første gang til verden. Hadde vært en bedre spørsmål. Endret 20. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nå kommer du jo med svaret! Jiizez! La nå folk få slite litt da! Lenke til kommentar
HenL Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har allerede 6 psp-spill, men ingen psp.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nå er jeg kanskje trang i hodet Men jeg har ikke sett noen som kom med direkte svar til spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg