Gå til innhold

EOS 5D Selges til hvilken pris?

Anbefalte innlegg

Har et Canon EOS 5D produsert i 2007 som har vært i bruk mindre enn et år. Minimalt brukt og i tipp-topp stand. Fremstår som nytt. Selges grunnet overgang til 5D Mark II.

Noen som kan gi tips om "riktig" salgspris for dette? Inkluderer hus, batterigrep (BG-E4) og 3 stk batterier av typen BP-511A Lithium-Ion Battery (7.4v 1390mAh).

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et Canon EOS 5D produsert i 2007 som har vært i bruk mindre enn et år. Minimalt brukt og i tipp-topp stand. Fremstår som nytt. Selges grunnet overgang til 5D Mark II.

Noen som kan gi tips om "riktig" salgspris for dette? Inkluderer hus, batterigrep (BG-E4) og 3 stk batterier av typen BP-511A Lithium-Ion Battery (7.4v 1390mAh).

På forhånd takk!

Ser på bruktmarkedet på foto.no at de går fra ca 8000-10500.

Andreas

Lenke til kommentar

Japanphoto solgte 5D for 12900kr en stund (og jeg hadde ikke råd akkurat da :wallbash::realmad:), så for de som følger med litt så er det vel den prisen de husker best for 5D nytt. Driver selv og leter etter 5D som ikke er pressebrukt eller misshandlet, men det er ikke lett og oppdrive. De er enten missbrukt eller overpriset til den grad at jeg betaler heller 5-6.000 ekstra og handler nytt 5D MKII istedenfor :hm:

Har fulgt med på bruktmarkedet en stund, og prisene jeg har sett er 8-13.000 for kamera + noen med batteri grep og noen ekstra batterier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...