Teledials Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har en Nokia E51 som ikke klarer å finne noen WLAN nettverk. Har oppdatert software. Noen med forslag til løsning? Lenke til kommentar
seb_seven Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har en Nokia E51 som ikke klarer å finne noen WLAN nettverk. Har oppdatert software.Noen med forslag til løsning? Har hatt min E51 i et år og aldri hatt problem med wlan. Har du prøvd å gå via meny-tilkobling-wlan veiviser? Lenke til kommentar
Teledials Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Ja. Men selv når jeg står siden av den trådløse routeren min hjemme klarer den ikke å finne den. Å koble til via 3G går fint.. Lenke til kommentar
Teledials Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Har oppdatert til nyeste firmware, men har fortsatt problemet Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har en Nokia E51 som ikke klarer å finne noen WLAN nettverk. Har oppdatert software.Noen med forslag til løsning? Har det fungert tidligere på telefonen din? Lenke til kommentar
Teledials Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Nå har jeg løst det. Byttet sim-kort og operatør, og oppdaterte firmware igjen, og da løste det seg etter at jeg gikk på instillinger-tilkobling-trådløst LAN-valg-avanserte innstillinger og deaktivere strømsparing. Ferrek: Ja, det fungerte fint før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå